check control

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
jussi68
'Kadett'
'Kadett'

check control

Viesti Kirjoittaja jussi68 »

onko teillä controoli toiminnassa, siis esim ilmoittaa että pissapoika tyhjenee ja sun muuta
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Tottakai on. Anturit vaan tuppaavat vanhemmiten toimimaan miten sattuu.
sama
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja sama »

Mitäs tuo tarkoittaa, mulla on perusmallin ajotietokone ei siinä varmaan taida tuollaista olla, mutta tänään siitäkin löytyi yllättäviä ominaisuuksia kavereiden opastuksella mm mootorin lämpötila,digitaalinen nopeusmittari jne tiedot pikku näppäilyllä :D

Etkös se sinä ollut muuten joka kyseli tuosta Zafiran talvivarustelusta, nyt asia on selvitetty maahantuojalta asiasta lisää aloittamassasi Zafira aiheessa, käyppä vilkaisemassa. :wink:
jussi68
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jussi68 »

sama kirjoitti:Mitäs tuo tarkoittaa, mulla on perusmallin ajotietokone ei siinä varmaan taida tuollaista olla, mutta tänään siitäkin löytyi yllättäviä ominaisuuksia kavereiden opastuksella mm mootorin lämpötila,digitaalinen nopeusmittari jne tiedot pikku näppäilyllä :D

Etkös se sinä ollut muuten joka kyseli tuosta Zafiran talvivarustelusta, nyt asia on selvitetty maahantuojalta asiasta lisää aloittamassasi Zafira aiheessa, käyppä vilkaisemassa. :wink:
joo sama kaveri kävin lukemassa jutun,tosi outoo että myyjä ei tiedä mitään. tänään kyselin taas niin sano että maahantuojalla ei oo tietoo vielä mutta kampanja on tulossa :no:

mä huomasin kanssa noi uudet ominaisuudet ajotietokoneessa.
sama
'Admiral'
'Admiral'

Näinhän ne myyjät ja huollot minullekkin kertoi, eli eivät tienneet asiasta mitään. Joten soitin maahantuojalle itse. Sillläkään eivät ensin tienneet mutta lupasivat selvittää asian ensi tilassa ja niin kävi, muutaman tunnin päästä puhelimeni soi ja silloin tiesivät kertoa sen mitä kerroin täällä.

Eli myyjä myy ja huoltaja huoltaa, itse on selvitettävä sivuseikat :-?

Vielä tuosta check control toiminnosta, pitäiskö se sitten olla myös tässä perus tietsikassa?
-J-
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja -J- »

Pistetääs tänne..
Eilen sytty CHECK:
Headlight
Tail light
, olisko toi nyt sitte ajovalo takana?
Sinänsä outoa kun kaikki valot kuitenkin palaa.. :-?
smppa
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja smppa »

-J- kirjoitti:Pistetääs tänne..
Eilen sytty CHECK:
Headlight
Tail light
, olisko toi nyt sitte ajovalo takana?
Sinänsä outoa kun kaikki valot kuitenkin palaa.. :-?
Palaako parkitkin?
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
-J-
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja -J- »

smppa kirjoitti: Palaako parkitkin?
Sieltähän se vika kuitenkin löyty :)
RacePro
'Agila'

Viesti Kirjoittaja RacePro »

[quote="sama"]Mitäs tuo tarkoittaa, mulla on perusmallin ajotietokone ei siinä varmaan taida tuollaista olla, mutta tänään siitäkin löytyi yllättäviä ominaisuuksia kavereiden opastuksella mm mootorin lämpötila,digitaalinen nopeusmittari jne tiedot pikku näppäilyllä :D

Siis hä???miten sieltä tuollaisia jutskia saa näkyy???
sama
'Admiral'
'Admiral'

Radio päällä painat settings nappulaa niin kauan että kuuluu äänimerkki, tämän jälkeen BC nappulalla selaat valikkoa. T on lämpötila ja V on nopeus näyttö jotka ovat rinnan siinä näytön ala laidassa. Toki sieltä muitakin kiekuroita löytyy joista ei tiedä mitä ne on mutta näin se homma etenee.
Vastaa Viestiin