Kyl vanhat Moparin kahdeksikot laulaa mureemmin ku yksikää matkalaukkumoottori. 440 Charger/Challenger...
oujee!!
ex-Kadett E 1.6 Sedan -89
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
ex-Omega B Caravan 2.0 16 -96
ex-Astra F Caravan 1.6 16 -95
Ääni myös ferrarille. se onkuin pirulla palais hermot ku semmonen päättää paikaltaan lähteä. se ei lähde.. se on jo. Daihatsun 3-mukinen on kans lähes yhtä hyvä.. siinä vain palaa itellä hermo.. ku pitäs olla jo.
poikarukka kirjoitti:Suora kone kuullostaa kuin se jättäisi mukin välistä silloin tällöin tai käynti aaltoilisi hieman veekone taas käy tasasta.
Tosi homma...
Teillä on sytkäpiuhoissa jotain vikaa jos suora kutonen jättää välistä. Yksi hölmöimmän kuuloinen moottori on Chevyn 90 asteen V6. Oma yksi suosikki on Corvetten LS6, pikkasen eri maailmasta saundit kuin vakiovinkkeleissä.
Pistoolisankari kirjoitti:Bmw 24v 6-kone löytyy esim e34 ja e36 sarjalaisista, siinä sopivalla putkistolla niin siinä on äänet minun mieleen, yleensäkin kun puhutaan niin 6-koneessa on äänet kohdallaan
Kuutoskoneen ääni on kyllä sitä jotain, varsinkin kun se on Alpina B10 bemarin keulalta, ehostettuna kahdella ahtimella, ja Alpinan tekemällä putkistolla. Siinä jää kyllä tuo mun evon kone toiseksi
Tossa pari viikkoa sitten käyteltiin velipojan kanssa kesäpirssejä
Pakko sanoa tohon ääni juttuun että paras moottorivehkeen ääni on pikkasen viritelty 600cc moottoripyörä rivi nelonen ja joku bouttiarallaa 15000 kiekkaa. se on se makein ääni.!
Piru miks myin prätkän Kyllä sitä voi ihminen olla tyhmä (tai ei vaan rahat riittäny)
Pistoolisankari kirjoitti:Bmw 24v 6-kone löytyy esim e34 ja e36 sarjalaisista, siinä sopivalla putkistolla niin siinä on äänet minun mieleen, yleensäkin kun puhutaan niin 6-koneessa on äänet kohdallaan
Morepower kirjoitti:Pakko sanoa tohon ääni juttuun että paras moottorivehkeen ääni on pikkasen viritelty 600cc moottoripyörä rivi nelonen ja joku bouttiarallaa 15000 kiekkaa. se on se makein ääni.!
Piru miks myin prätkän Kyllä sitä voi ihminen olla tyhmä (tai ei vaan rahat riittäny)
Väärä vastaus, se on v4 twini Vaatii vaan ison lompakon, että pääsee kesyttämään yli 200 heppasta ducatia.... vaatimattomat 75 000 euroa
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.