Kutosen ääni
-
tuholainen
- 'Admiral'

Kutosen ääni
Voiko joku väittää, että jokin kuulostaa kauniimmalta kuin Opelin suoran kutoskoneen ääni? Kyllä tänään tuli taas mahtava fiilis, kun kesäauto murahteli

-
Pistoolisankari
- OCF Member 2023

Kyllä suorankutosen ääni on moottori maailman sinfoniaa, toiset tykkää toiset ei. Omaa korvaa ääni kyllä hivelee tyhjäkäynnin hiljaisesta hyrinästä kierrosten voima murinaan
. Taas tulee itku ja ikävä edesmennyttä A- Commodore GS coupe 3.0E ja vähän piristetty, ja sellainen auto tarvi romuttaa tolppaan ja syvälle

Omega B CD Caravan 2.5 TD
v6 äänet on onnettomat, ainakin minun mielestä. v8 kireänä on sitten jo jotain aivan muuta.
Suorista 6:sista Bmw:n laulaa aika kivasti korkeilla kierroksilla, mutta eipä tuossa Opelinkaan vastaavassa mitään valittamista ole
Suorista 6:sista Bmw:n laulaa aika kivasti korkeilla kierroksilla, mutta eipä tuossa Opelinkaan vastaavassa mitään valittamista ole
Rekord E r6 -85, Senator B 3.0 24v -89, Commodore A GS -67, Bmw E39 528 Touring x2, e39 540ia, mb w124 230
Sitten et taida olla kuullut omasta pelistäni lähtevää sinfoniaaMcLeod kirjoitti:v6 äänet on onnettomat, ainakin minun mielestä.
Jope kirjoitti:Sitten et taida olla kuullut omasta pelistäni lähtevää sinfoniaaMcLeod kirjoitti:v6 äänet on onnettomat, ainakin minun mielestä.Tosin eilen Alastarolla tuli aika orpo olo, kun vierellä pauhasi "hieman" ylävireinen v8. Koko oma auto tärisi, eikä oman koneen huomannut edes olevan käynnissä muusta kuin kierroslukumittarista.
Ok. Poikkeuksiakin tietysti on, perun pahat puheeni
Rekord E r6 -85, Senator B 3.0 24v -89, Commodore A GS -67, Bmw E39 528 Touring x2, e39 540ia, mb w124 230