Pohdiskelin tuossa, että onko mitenkään mahdollista sellainen, että tuntuu, kun pistää ilmastoinnin kotterossa päälle, niin alavääntö heikkenee, jonka huomaa selvästi suorituskyvyssä. (Tulipa pitkä virke.)
Varsinkin liikennevaloista lähdettäessä ja kaupungiajossa ruuhkissa saattaa joskus vähän empiä moottori ennen kuin nousee kierrokset. Auto on H-Astra 1.6 -06. Mihin tällainen perustuu, vai onko ihan höpöhöpö juttuja. Itse olen ainakin kokenut tuon olevan huomattava ero. Ilmastointi päälle kytkettynä en pidä kovinkaan loistavana auton ajo-ominaisuuksia kaupunkiajossa, muutoin olen kyllä pitänyt. ????Tietämätön.
Moottorin vaisuus/ilmastointi
Muistelisin että riippuu autosta mutta kyllä se ilmastokone saattaa viedä jopa 5hp, tehoja koneesta.
Ite oon kans huomannu saman asian, ku lähtee ohittaan ni tulee napattua pois päältä. Sitte hokasin myös sen että nostaa moottorin lämmöt hitusen korkeemmalle ku on jääkone päällä.
Ja auto on astra g dti.
Ite oon kans huomannu saman asian, ku lähtee ohittaan ni tulee napattua pois päältä. Sitte hokasin myös sen että nostaa moottorin lämmöt hitusen korkeemmalle ku on jääkone päällä.
Ja auto on astra g dti.
Omega 2.5 v6