Käykö ascona/manta b jouset C-kadettiin?
Kaverilla on siis 2.0 C-Coupe Kadetti ja ei meinata jousia löytää sille mistään lievällä (-40mm) madalluksella. Noita Asconan ja Mantan madallusjousia taasen tuntuisi löytyvän, mutta käykö ne? Mulla on muistikuva että kävisivät. Siinä Kadetissa on olmeisesti Ascna A:n etuakselisto ja takana Mantan...
Janne
Janne
- opelmeister
- 'Senator'

-
Gsi tuning
- 'Admiral'

>>Siinä Kadetissa on olmeisesti Ascna A:n etuakselisto
Tuota en usko,koskapa asconan ja kadetin akselistot ovat täysin erilaisia.Ja ascona/manta b:n takajouset käyvät kyllä,mutta etujouset istuvat huonosti;kadetissa jousen halkaisija pienempi.
Ja ainakin Osatoimitus OY myi jamexin jousia kadettiin.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Gsi tuning on 2003-03-21 15:17 ]</font>
Tuota en usko,koskapa asconan ja kadetin akselistot ovat täysin erilaisia.Ja ascona/manta b:n takajouset käyvät kyllä,mutta etujouset istuvat huonosti;kadetissa jousen halkaisija pienempi.
Ja ainakin Osatoimitus OY myi jamexin jousia kadettiin.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Gsi tuning on 2003-03-21 15:17 ]</font>
Meinasin vaan kun noita manta/ascona madallusjousia tuntuu löytävän helpommin... Tarviipa mitat jousien halkaisija ja langan vahvuus jos näin saatas paremmiin asiaan selvyyttä.
Se mun kaveri oli sitämieltä, että koko akselisto olisi vaihdettu, koska se on ulkonäöltään erilainen kun sen edellisessä C-Coupessa.
Janne
Se mun kaveri oli sitämieltä, että koko akselisto olisi vaihdettu, koska se on ulkonäöltään erilainen kun sen edellisessä C-Coupessa.
Janne
Onkos kellään kokemuksia noista weitecin jousista mitä mm. prostreetiltä saa c kadettiin. Itellä olis mielessä noitten jousien osto. Olis kiva tietää onko auto niillä jousilla "ryhdikäs" eli ei keula maassa tai perä ilmassa. Nykyisillä jousilla auton nokka painuu aivan liian alas ja takana jouset ja iskarit muuten vaan huonot.