Ikkunat pysyy kosteina, vaikka puhallus on päällä ja apparin jalkotila on märkä....
Jäähdytysnestettä sai lisätä aikalailla.. Kyseessä kaiketi lämppärin kennon vuoto?
Onko lämppärin kennoa vaihdettaessa todellakin purettava koko kojelauta irti ?!?
vinkkejä ja kommentteja kaivataan... Vissiin pitkä viikonloppu tallilla edessä?
-Mikko
B-Omegan lämppärin kenno vuotaa...!
Re: B-Omegan lämppärin kenno vuotaa...!
Kojelauta ym värkit täytyy irroittaa ennenkuin B Ompun lämppärin kennon saa vaihdettua.mluhanka kirjoitti:Ikkunat pysyy kosteina, vaikka puhallus on päällä ja apparin jalkotila on märkä....
Jäähdytysnestettä sai lisätä aikalailla.. Kyseessä kaiketi lämppärin kennon vuoto?
Onko lämppärin kennoa vaihdettaessa todellakin purettava koko kojelauta irti ?!?
vinkkejä ja kommentteja kaivataan... Vissiin pitkä viikonloppu tallilla edessä?
-Mikko
Muistaakseni merkkiiliike hinnoittelee homman 6 tuntiin / reilut 60 € tunti + osat.
Pottumainen homma teki sen kuka tahansa.
Tältä foorumilta löytyy kyllä mestareita jotka tuon homman ovat tehneet ja varmaankin auliisti
neuvoja hommaan antavat kun ja jos topiccciin kantaa ottavat.
Itse olen "melkoinen" tee se itse henkilö, mutta em mainitun homman kyllä jättäisin ammattilaisille.
Ps. Voi se apparin jalkatilan märkyys myös johtua raitisilmasuodattimen kotelon vedenpoistoputken
tukkeutumisesta.
Pikku vinkki: maista sormenpäällä sitä nestettä mitä siellä lattialla on,jos se on makeaa se on jäähdytysnestettä,jos ei,niin se on vettä.
Omega B X20SE Sedan -98
Vectra A C20NE - CDX -95
Vectra A C20NE - CDX -95
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti: