Kokemuksia Omegasta
- Motocoyote
- 'Diplomat'

Mulla ois myynnissä omppu, on kyllä 16 venttiilinen, mutta kaikilta osin todella hyväkuntoinen.
http://www.nettiauto.com/1051517
http://www.nettiauto.com/1051517
Okei. Nyt olet perustellut mielipitees. On se onni että mulla on hyvä koppa ja CIH-moottori josta lähtee melkein 300 nmElmeri kirjoitti:Olen oikeasti sitä mieltä ja on omaa kokemusta... En esimerkiksi tunne yhtään x20/18xev:tä jossa olisi kansipahvi kestänyt 300 tuhatta kilometriä.. Omassani ratkesi 150 kohdalla ja tuttavalla oli noin 80tkm mittarissa ja vm.-98, eli tuota paskaa tiivistystä ei ole korjattu vielä silloinkaan... Ja tuttu murhe monella muullakin..Ville kirjoitti:Ja mihinkähän tietoon tämä kommentti nojaa? Ilman omaa kokemusta kannattaa pitää viisastelut omana tietonaan...Elmeri kirjoitti:Jätä väliin... Säästyt monelta harmilta...
Em. ehkä synkipänä/kalleimpana "ongelmana" ja sitten tietty ne legendaariset anturiostokset, vuotavat venttiilikopat, irtoavat vv.kumit, tyhjäkäynnin säädin, yms.. "ecotec jee jee", joka on pilannut Opelin maineen pitkäksi aikaa eteen päin...
Muutenhan Omega on jämäkkä ja loistavaa ajaa, sekä melko tyylikäskin.. Mutta kun tekniikka prakaa, niin eipä niillä muilla ominaisuuksilla juuri iloa ole..
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Olen harkinnut B-Omegan ostoa käyttöautoksi joko 2.0 litaraisella 16 V:sellä moottorilla tai sitten 2.5 litraisella V6 moottorilla. Kaksi litrainen vaikuttaa aika nuhaiselta, joten olen päätymässä 2.5 liraiseen malliin. Jos Omegan ostan, niin tarkoitus on etsiä vähän ajettu yksilö. Alle 150 tkm ajettu.
Omegan ostossa pelottaa monen negatiivinen suhtautuminen kyseiseen autoon. Kumpi moottori on järkevämpi käyttökestävyyden kannalta: 2.0 16 V vai 2.5 V6?
Millaisia ongelmia on tiedossa esim. 150 tkm ajetussa Omegassa? Vai toimiiko auto luotettavasti seuraavat 100 tkm:ä?
Omegan ostossa pelottaa monen negatiivinen suhtautuminen kyseiseen autoon. Kumpi moottori on järkevämpi käyttökestävyyden kannalta: 2.0 16 V vai 2.5 V6?
Millaisia ongelmia on tiedossa esim. 150 tkm ajetussa Omegassa? Vai toimiiko auto luotettavasti seuraavat 100 tkm:ä?
- Motocoyote
- 'Diplomat'

Osta multa toi 2.0i 16v omppu poisMankka kirjoitti:Olen harkinnut B-Omegan ostoa käyttöautoksi joko 2.0 litaraisella 16 V:sellä moottorilla tai sitten 2.5 litraisella V6 moottorilla. Kaksi litrainen vaikuttaa aika nuhaiselta, joten olen päätymässä 2.5 liraiseen malliin. Jos Omegan ostan, niin tarkoitus on etsiä vähän ajettu yksilö. Alle 150 tkm ajettu.
Katso linkkiä niin näet kaikki tiedot biilistä.
-
astramaani
- 'Diplomat'