Korvaako Vakuutus?
Korvaako Vakuutus?
Auto on 98 vectra. Ohjauksessa kalpia ja ilmeni että ohjaustangon ristinivel oli väljä. jos korjaan itse tarvikeosilla ja jos sattuu että autossa ohjaus pettää korvaako vakuutus?
Re: Korvaako Vakuutus?
Hydrauli kirjoitti:Auto on 98 vectra. Ohjauksessa kalpia ja ilmeni että ohjaustangon ristinivel oli väljä. jos korjaan itse tarvikeosilla ja jos sattuu että autossa ohjaus pettää korvaako vakuutus?
No tottakait korvaa, vaikka ohjauksen hajoamisen takia metsään kajauttaisitkin, siis jos sulla on kasko.
Tällaista kuulin
Yks jamppa oli korjannu transportterista kyseisen osan itse... tarvikeosalla tietenki. Kurvissa oli ruvennu ratti vetään tyhjää ja mettään meni. vakuutusyhtiö kieltäyty korvaamasta koska oli ite laittanu ja vielä tarvikeosalla joka oli sitten hajonnu kesken ajon.
Re: Tällaista kuulin
Hydrauli kirjoitti:Yks jamppa oli korjannu transportterista kyseisen osan itse... tarvikeosalla tietenki. Kurvissa oli ruvennu ratti vetään tyhjää ja mettään meni. vakuutusyhtiö kieltäyty korvaamasta koska oli ite laittanu ja vielä tarvikeosalla joka oli sitten hajonnu kesken ajon.
HÖPÖ HÖPÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tarvikeosia ei saisi myydä, jos ne olis vaarallisia!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja usein tulevat samalta tehtaalta, mitä alkuperäsetkin.
Jotain rajaa sentäs...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

-
corvette74
- 'Kapitän'

On mietittävä tarkkaan mitä vakuutusyhtiölle kertoo.
Itselleni kävi näin:
Bemari ( baijerisse schaise machine)liukui tolppaa päin.
Simälasit lensi lepikkoon.
En nähnyt mitään, jote sai armeijalta lasit.
Autossa oli kasko, joten menin hakemaan laseista korvausta.
Vakuutusvirkailija kysyi mitkäs lasit sulla on päässä. Kerroin,että sain armeijalta, mut ei kyllä ole lähellekään samanarvoiset kuin vanhat oli.
Virkailija kirjas et armeija korvannu lasit.
Korvauspäätös negatiivinen: olin saanut jo lasit!!
Itselleni kävi näin:
Vakuutusvirkailija kysyi mitkäs lasit sulla on päässä. Kerroin,että sain armeijalta, mut ei kyllä ole lähellekään samanarvoiset kuin vanhat oli.
GM:t on kivoja. Corvetten ensimmäinen työnimi oli Opel !!!!
corvette74 kirjoitti:On mietittävä tarkkaan mitä vakuutusyhtiölle kertoo.
Itselleni kävi näin:
Tottakait se menee noin. Eihän se voi olla oikeen että saat samasta hajonneesta esineestä korvauksen kahteen kertaan.
Ja tuo yllä ollu urbaani legenda korvauksen eväämisestä, autonhajoamisesta johtuneesta ulosajosta, ei pidä paikkaansa.