C30SE virittäminen
Olikos sutiilla lupailtu teho +30% ja vääntö +50%, että kyl aika kalliiks hevoset tulee.Juzzi kirjoitti:Ja toi setti on kallis, uuden saa alta 3000€ enemiltä
Eli 265hv/540nm. Väännöt on kyllä mukavat mutta on silti aika hintava
Itse kyllä panostaisin kahteen pikku puhaltimeen lotuksen pakosarjalla, asennuksen vaikeus olisi samaa tasoa tuon kompressori kapistuksen kanssa, hinta pysyisi helposti alle 2000e ja ilmastoinnistakin saisi vielä nauttia. Onhan tuossakin tietenkin huonot puolensa..
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Itse sain kyllä noilla prosenteilla väännöksi 405Nm...
Kai sillä enemmänkin voimaa saa mutta puristuksia pitää jo laskea jos mielii enemmän ahtoja käyttää.
Ja tuon kompurasarjan etuna on sekin että seokset saa kohdalleen siinä samalla. Jos itse turbottaa koneen niin niidenkin kanssa on aika miettiminen. Melkein pakko laittaa ohjelmoitava ruisku tai käydä teettämässä vakioon uusi ohjelma.
Kai sillä enemmänkin voimaa saa mutta puristuksia pitää jo laskea jos mielii enemmän ahtoja käyttää.
Ja tuon kompurasarjan etuna on sekin että seokset saa kohdalleen siinä samalla. Jos itse turbottaa koneen niin niidenkin kanssa on aika miettiminen. Melkein pakko laittaa ohjelmoitava ruisku tai käydä teettämässä vakioon uusi ohjelma.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Siis tuo 3.0 setti on ihan täydellinen pulttaakiinni paketti jonka asennus aika on 1.5 tuntia. Eli sisältää:
-Ahtimen
-imusarjan
-hihnan
-putsarin
-klemmarit
-letkut
-p-paineensäätimen
-Moottorin kumityynyt jolla lasketaan konetta hieman alemmaksi
-Kallistuksen vakaajan madallus palikat.
Ja miksi ilmastointi pitäisi pois ottaa jos kerran tulee nykyisen imusarjan tilalle osittain.
-Ahtimen
-imusarjan
-hihnan
-putsarin
-klemmarit
-letkut
-p-paineensäätimen
-Moottorin kumityynyt jolla lasketaan konetta hieman alemmaksi
-Kallistuksen vakaajan madallus palikat.
Ja miksi ilmastointi pitäisi pois ottaa jos kerran tulee nykyisen imusarjan tilalle osittain.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
Ilmastointi tulee imusarjan tilalle osittain vai hä?Juzzi kirjoitti:
En mä ole edes livenä nähnyt tuommoista kapistusta, taisin vaan essolla kuulla viereisessä pöydässä asiasta puhuttavan...
- Rusko Motorsport -
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
http://cgi.ebay.de/Kompressorsatz-fuer- ... dZViewItemVirimies kirjoitti:Ilmastointi tulee imusarjan tilalle osittain vai hä?Juzzi kirjoitti:
Ja miksi ilmastointi pitäisi pois ottaa jos kerran tulee nykyisen imusarjan tilalle osittain.![]()
En mä ole edes livenä nähnyt tuommoista kapistusta, taisin vaan essolla kuulla viereisessä pöydässä asiasta puhuttavan...
Ahdin korvaa osan vanhasta imusarjasta
ILMASTOINTIIN SE EI TÄLLÖIN KÄSITTÄÄKSENI VAIKUTA.
Voin olla myös väärässä
Missähän Suomessa chargercoolerin tuohon sarjaan saisi teetettyä ja osaako joku sanoa hintaa mitä moinen voisi maksaa?ascona_hx40 kirjoitti:Chargecoolerin kiertovesipumppu letkuineen ja jäähdytinkennot keulalla kantsisi kanssa olla. Ebayn kitissä en moisia nähnyt.
Omega a 3.0 24v CD, omega 3000 24v projekti, baijerilainen takaveto käyttis.
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
onhan niitä mutta se ei ole toi setti joka tosiaan näkyy kuvassa selvästi että ahdin on imusarjan kyljessä.Arskari kirjoitti:Jossain olen nähnyt kuvan missä ton c30se motin kyljessä on ollut ilmastoinnin kompuran tilalle laitettu kompressori ahdin. Tai sitten olen nähnyt päiväunia tai jtn..
sinne ilmastoinnin tilallehan se kannattaa laittaa jos tekee itse jolloin saa laitettua intercoolerin keulille.