Vectra a kattoantenni
A-Vectrassa ei vakiona ole katolla antennia, mutta jos sinne on sellainen laitettu, niin yleensä se on GSM-antenni. Omassanikin sellainen on, mutta se ei ole käytössä antennin piuha itseltäni löytyy tavaratilan oikeasta laidasta verhoiluiden sisältä, mutta se riippuu täysin antennin aikoinaan asentaneesta firmasta/henkilöstä. Vakiona tehtaalta on vain takalokasuojan teleskooppiradioantenni.
-
shishkebab
- 'Admiral'

- Viesti:
Ei sitä antennia tarvikaan ruveta muuttelemaan (muuta kuin liittimen osalta). Itse käytän katolla olevaa gsm-antennia radioantennina ja se toimii itse asiassa kohtalaisen hyvin.
Ei se tietenkään vedä vertoja oikealle radioantennille kuuluvuudessa, mutta kyllä sillä toimeen tulee..
Ei se tietenkään vedä vertoja oikealle radioantennille kuuluvuudessa, mutta kyllä sillä toimeen tulee..
Miksi ostaa hyvää ja halpaa, kun voi ostaa huonoa ja kallista?
Eli sinun tarvitsee vain laittaa/tinata antennijohdon päähän sellainen liitin että se passaa mankan persauksiin, olettaen että johto ylettyy mankalle asti.
Ellei johto riitä, tinaa siihen jatkojohto ja sen päähän passeli liitin.
Muistaakseni gsm-antennin johto olikin jo valmiiksi sopivasti koaksiaalikaapelia.
Ellei johto riitä, tinaa siihen jatkojohto ja sen päähän passeli liitin.
Muistaakseni gsm-antennin johto olikin jo valmiiksi sopivasti koaksiaalikaapelia.
Miksi ostaa hyvää ja halpaa, kun voi ostaa huonoa ja kallista?
-
VECTRA irmscher
- 'Admiral'

Itsellä on kanssa katolla antenni ja oon miettinyt jos laittaisi katolle uuden radio käyttöön tarkoitetun antennin ja repis vanhan pois takaa lokasuojan kohdalta,koska se on poikki. Onko muuta mahdollisuutta peittää se reikä mikä siitä jää kuin hitsaamalla umpeen...onko jossain saatavilla jonkinlaista tulppaa tai jotain siihen?Ehdotuksia.
-
VECTRA irmscher
- 'Admiral'

-
VECTRA irmscher
- 'Admiral'