eli toisin sanoen subit ei ole särkenyt missään vaiheessa, vahvari kyllä laittoi ihtensä muutaman kerran protection tilaan ennen kuin subit hajos
Tuo vahvistimen protect tila voi liittyä subien hajoamiseen. Protection tila viittaa yleensä huonoihin kytkentöihin... tällä tapaa saadaan helposti laitteet rikki. Protect tila voi tietenkin aiheutua myös jos itse vahvistimessa on jotain vikaa kuten itselläni tapahtui.
Mutta palataanpa alkuperäiseen kysymykseen: tuo 2kk huoltoaika on mielestäni aivan liikaa. Sinuna alkaisin jo soittelemaan noiden subien perään. Ja vielä korostaakseni että itselläni ei ole ollut mitään moitittavaa SPL Dynamicsin takuuhuollosta.
pistin eilen sinne mailia ja näköjään maanantaina pitää sitten ite soittaa sinne, ihmettelen ku niillä on mun numerokin tiedossa että voisivat soittaa mulle mutta kun ei
Moi,
Pahoittelen että subien käsittely on kestänyt näin kauan. Puhekelat on
palaneet molemmista elementeistä. Puhekela palaa sen takia että vahvistimen
signaali on leikannut ja kaiutin liittimistä tulee tasasähköä. Vahvistimen
signaalin leikkautuminen yleensä johtuu virran puutteesta, huonoista
liitoksista, huonokuntoisesta akusta. Puhekelan palaminen ei kuulu takuun
piiriin.
Terveisin
Flextron OY
No ei voi mitään, täytyy näköjään hommata uudet elementit, vai pitäiskö myydä koko vahvarikin pois
Moi,
Pahoittelen että subien käsittely on kestänyt näin kauan. Puhekelat on
palaneet molemmista elementeistä. Puhekela palaa sen takia että vahvistimen
signaali on leikannut ja kaiutin liittimistä tulee tasasähköä. Vahvistimen
signaalin leikkautuminen yleensä johtuu virran puutteesta, huonoista
liitoksista, huonokuntoisesta akusta. Puhekelan palaminen ei kuulu takuun
piiriin.
Terveisin
Flextron OY
No ei voi mitään, täytyy näköjään hommata uudet elementit, vai pitäiskö myydä koko vahvarikin pois
Oli arvattavissa toi päätös..
Voin ostaa pois ton vaffarin jos sul ei oo tarvetta