MV6 Täristää kun jarruttaa
- Undertaker
- 'Diplomat'

MV6 Täristää kun jarruttaa
Tästä samasta asiasta on nyt kaksi eri topikkia, mutta laitetaan nyt silti. Eli voiko pelkästään kuluneet/kierot jarrulevyt/-palat tehdä sellaisen ilmiön, että alkaa perseessä täristämään kun jarruttaa. Varsinkin voimakkaamassa jarrutuksessa tosi paha tärinä perseessä. Vaihdoin kesärenkaat talvirenkaisiin ja meno ei muuttunut. Tossa hakkkasi muutaman kerran abs:ssä kun ajoin lumisella tiellä ja ihan kuin sen jälkeen olisi pahentunut tuo tärinä jarrutuksissa. Mikähän siellä voisi olla vialla? Ei oikein viitsisi huvikseenkaan alkaa vaihtelemaan jarruja joka puolelle.
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

- Undertaker
- 'Diplomat'

Juu perusjuttuhan toi ois. Mutta jotenkin tuli vähän yllättäen tuo vika(yhden reissun aikana). Se kylläkin on jarruttanut sillai epätasaisesti jo pitemmän aikaa(kun painat jarrua niin ottaa-ei ota-ottaa-ei ota-ottaa jne). Ja nyt kun tein kovemman jarrutuksen motarilla niin huomasin että jopas täristää perässä. Oisko sitten menny lopullisesti joku sieltä tai jotain....
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
aivan sata varmasti etutukivarsien puslat väljät........... tiedän kokemuksesta......... eikun tilaukseen, motonetista saa.
itse kokeilin vaihtaa jarrulevyt muttei auttanu mitään.
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
- Undertaker
- 'Diplomat'

Etupään alatukivarsien molemmat puslat vaihdettu molemmille puolille viime talvena. Eikait siellä ole kuin 2 puslaa per alatukivarsi. Itse en ks. operaatiota tehny vaan vein korjaamolle.timok kirjoitti:aivan sata varmasti etutukivarsien puslat väljät........... tiedän kokemuksesta......... eikun tilaukseen, motonetista saa.
Ja eikait ne näin äkkiä mene paskaksi.
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
minä vaihdoin uudet puslat keväällä 2004, autolla ajettiin vaan noin 40000km ja nyt kesällä niistä isommista oli taas öljyt karannut........ ja ne puslat oli vielä gm alkuperäisosia. että voi ne mennä piankin, nyt on paikallaan uudet motonetin koko tukivarret. vanhoista rakennetaan "kovilla" puslilla uudet.

vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
- Undertaker
- 'Diplomat'

- Undertaker
- 'Diplomat'