OCF Pikkujoulut ja syyskokous 2006
Ville kirjoitti:Ei siihen mitään erityisoikeuksia tarvitse... Pitää vain kuulua kerhoon jonka pikkujoulut ovat kyseessäVai luuletkos että tuikituntemattomia kutsutaan esim naapurifirman pikkujouluihinkaan
![]()
siis mitä v...ua olen maksanu jäseenyydestä paljonko pitää vielä kantaa rahaa tänne että pääse noita lukemaan
vai että naapurifirman voi s..na sanon minä kannattais ensin tiedustella että ollaanko sitä jäsen vai ei ja sitte alkaa uhoamaan
Nii vai kannattaiskos ilmottaa noille modeille et oot jäsen et saat noi oikeudet tuonne jäsentiedoitteisiin ennen ku alkaa täällä räyhään ja aukoon päätä perkelepäälikkö kirjoitti:Ville kirjoitti:Ei siihen mitään erityisoikeuksia tarvitse... Pitää vain kuulua kerhoon jonka pikkujoulut ovat kyseessäVai luuletkos että tuikituntemattomia kutsutaan esim naapurifirman pikkujouluihinkaan
![]()
siis mitä v...ua olen maksanu jäseenyydestä paljonko pitää vielä kantaa rahaa tänne että pääse noita lukemaan![]()
![]()
vai että naapurifirman voi s..na sanon minä kannattais ensin tiedustella että ollaanko sitä jäsen vai ei ja sitte alkaa uhoamaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onkohan sulla kaikki ihan okei?? Sellasen kuvan saa että ei taida olla... Asioista VOI keskustella asiallisestikin, saattaapi olla parempi suhtautuminen muillakin sitten...päälikkö kirjoitti:voi v....u oon miljoona viestiä lähettäny eikä mitään ole kuulunu![]()
![]()
![]()
![]()
täällä räyhämään ja aukoon päätään voi v.....u tuo oli akia hyvä veto![]()
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
no ei todellakaan oleVille kirjoitti:Onkohan sulla kaikki ihan okei?? Sellasen kuvan saa että ei taida olla... Asioista VOI keskustella asiallisestikin, saattaapi olla parempi suhtautuminen muillakin sitten...päälikkö kirjoitti:voi v....u oon miljoona viestiä lähettäny eikä mitään ole kuulunu![]()
![]()
![]()
![]()
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
No mulla on kyl sellanen olo et se muitten suhtautuminen hiukan kuuluu villelle, vai miksköhän tuossa nimimerkin alla lukee tuo ocf contact person?päälikkö kirjoitti:no ei todellakaan oleVille kirjoitti:Onkohan sulla kaikki ihan okei?? Sellasen kuvan saa että ei taida olla... Asioista VOI keskustella asiallisestikin, saattaapi olla parempi suhtautuminen muillakin sitten...päälikkö kirjoitti:voi v....u oon miljoona viestiä lähettäny eikä mitään ole kuulunu![]()
![]()
![]()
![]()
ja se muitten suhtautuminen minua kohtaan ei taas kuulu sulle