OCF Pikkujoulut ja syyskokous 2006

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
Jartsu
OCF Member
OCF Member

OCF Pikkujoulut ja syyskokous 2006

Viesti Kirjoittaja Jartsu »

päälikkö
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja päälikkö »

ei pääse ei Valitettavasti vain käyttäjät, joille on erikoisoikeuksia voivat lukea aiheita tässä foorumissa :evil: :evil:
OCF Sprinttikunkku 2010

Viesti Kirjoittaja Ville »

Ei siihen mitään erityisoikeuksia tarvitse... Pitää vain kuulua kerhoon jonka pikkujoulut ovat kyseessä :lol: Vai luuletkos että tuikituntemattomia kutsutaan esim naapurifirman pikkujouluihinkaan :lollis: :lollis:
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
päälikkö
'Senator'
'Senator'

Ville kirjoitti:Ei siihen mitään erityisoikeuksia tarvitse... Pitää vain kuulua kerhoon jonka pikkujoulut ovat kyseessä :lol: Vai luuletkos että tuikituntemattomia kutsutaan esim naapurifirman pikkujouluihinkaan :lollis: :lollis:

siis mitä v...ua olen maksanu jäseenyydestä paljonko pitää vielä kantaa rahaa tänne että pääse noita lukemaan :evil: :evil: :evil:

vai että naapurifirman voi s..na sanon minä kannattais ensin tiedustella että ollaanko sitä jäsen vai ei ja sitte alkaa uhoamaan :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

päälikkö kirjoitti:
Ville kirjoitti:Ei siihen mitään erityisoikeuksia tarvitse... Pitää vain kuulua kerhoon jonka pikkujoulut ovat kyseessä :lol: Vai luuletkos että tuikituntemattomia kutsutaan esim naapurifirman pikkujouluihinkaan :lollis: :lollis:

siis mitä v...ua olen maksanu jäseenyydestä paljonko pitää vielä kantaa rahaa tänne että pääse noita lukemaan :evil: :evil: :evil:

vai että naapurifirman voi s..na sanon minä kannattais ensin tiedustella että ollaanko sitä jäsen vai ei ja sitte alkaa uhoamaan :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Nii vai kannattaiskos ilmottaa noille modeille et oot jäsen et saat noi oikeudet tuonne jäsentiedoitteisiin ennen ku alkaa täällä räyhään ja aukoon päätä perkele :banghead: :ruoska: :evil: :evil:
päälikkö
'Senator'
'Senator'

voi v....u oon miljoona viestiä lähettäny eikä mitään ole kuulunu :evil: :evil: :evil: :evil:
täällä räyhämään ja aukoon päätään voi v.....u tuo oli akia hyvä veto :lol: :lol:
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

päälikkö kirjoitti:voi v....u oon miljoona viestiä lähettäny eikä mitään ole kuulunu :evil: :evil: :evil: :evil:
täällä räyhämään ja aukoon päätään voi v.....u tuo oli akia hyvä veto :lol: :lol:
jep jep oli vaan pakko heittää toi :lol: :lol:
OCF Sprinttikunkku 2010

päälikkö kirjoitti:voi v....u oon miljoona viestiä lähettäny eikä mitään ole kuulunu :evil: :evil: :evil: :evil:
Onkohan sulla kaikki ihan okei?? Sellasen kuvan saa että ei taida olla... Asioista VOI keskustella asiallisestikin, saattaapi olla parempi suhtautuminen muillakin sitten...
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
päälikkö
'Senator'
'Senator'

Ville kirjoitti:
Onkohan sulla kaikki ihan okei?? Sellasen kuvan saa että ei taida olla... Asioista VOI keskustella asiallisestikin, saattaapi olla parempi suhtautuminen muillakin sitten...
no ei todellakaan ole :lol: ja se muitten suhtautuminen minua kohtaan ei taas kuulu sulle -(z)-
OCF Sprinttikunkku 2010

Mitähän kummaa sä avaudut?
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

Spede :yawn:
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
päälikkö
'Senator'
'Senator'

avaudut jep jep -(z)-
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

päälikkö kirjoitti:
Ville kirjoitti:
no ei todellakaan ole :lol: ja se muitten suhtautuminen minua kohtaan ei taas kuulu sulle -(z)-
No mulla on kyl sellanen olo et se muitten suhtautuminen hiukan kuuluu villelle, vai miksköhän tuossa nimimerkin alla lukee tuo ocf contact person? :wink: kannattaa oikeesti miettiä aina parikertaa mitä tänne kirjoittelee, sillä kaikilla ei riitä huumori tuon suuntaisiin juttuihin, vaikka siellä ois miljoona hymiöö tms. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :peukku:
päälikkö
'Senator'
'Senator'

syytön mä siihen oon ettei huumori riitä :lol:, ja eköhän tämä jo riitä olen saanut kaipamaani tiedon yv:nä. -(z)-
Juutas
OCF Member
OCF Member
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juutas »

:lollis: Klassikko :lollis:
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
Vastaa Viestiin