vianorin kulmien säädöstä

Keskustelua Opeleista
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

JJunior kirjoitti:
jyrki.k kirjoitti:no kyllä itse meinaan myöskin seisoa vieressä kun kulmat säädätän..

ja varsinkin vianorilla..
no sillähän se parempi tulee kun vieressä huohottaa. pysy vaan siellä kahvion puolella. Ärsyttää tuollaiset kyttääjät perkele. ANTAKAA TYÖRAUHA.
joo kyllähän se näin on! koitahan siinä tehä jotai ku joku näsäviisas insinööri hönkii niinku susikoira korvan juuressa ja kyselee tyhmiä :lollis: mut asiaan... mun mielestä vianorilta ois voinu (kuulunu) tulla hyvinkin vastaa renkaiden hinnassa ja säätää uudelleen...ja mitä tuohon särkemiseen tulee ni minkäs sille voi jos pultit menee poikki mutta fiksua ois tarjotua korjaamaan...
X20XER
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja X20XER »

itse olen jo kahden firman kanssa joutunut tappelemaan tänä vuonna... eikä siitä ikinä saa omiaan pois, nyrkkipajan vahingot kun korjaa ja laittaa osat niinkuin pitääkin niin tulee kalliiksi..

ja mukava kuunnella kavereiltakin juttua kun viis vaille viis pitäis viellä renkaat vaihtaa töissä, silloin menee kuulemman ilman rasvaa, ja takavanteita ei tarvitse edes painottaa eikä tule edes valituksia... eikö ole hienoa tälläinen palvelu? :lollis:

itse en ainakaan hikeenny kun joku kyttää työtäni kun teen sen aina hyvin :D
A.k.i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja A.k.i »

joo en minäkään siitä kyttäilystä tykkää minkään vertaa, noin esimerkinä sanottakoon et olen ollut tämänviikon keskustan läheisellä ulkoilualueella töissä (motokuski) niin siellä on yks saakelin iäkkäämpi ukko seurannut koko viikon mitä touhuamme niin tänään palo hihat ja ajattelin kokeilla ukkelin itsesuojelu vaistoa ja rupesin kaatamaan puita ukkoa kohti. noin 3metrin päähän uskalsin rungon kahauttaa ja jätkä ei hievahtanutkaan :evil: kävi vaan mielessä et mistä toi tyyppi on karannut.

joo meni vähän offtopiciin sori!
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
williami
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja williami »

ja mukava kuunnella kavereiltakin juttua kun viis vaille viis pitäis viellä renkaat vaihtaa töissä, silloin menee kuulemman ilman rasvaa, ja takavanteita ei tarvitse edes painottaa eikä tule edes valituksia... eikö ole hienoa tälläinen palvelu?

voi vit! mitä hommaa säästävät varmaan ton viis minuttia, ite tehny koht 10 vuotta rengas ja korjaamo hommia noin sivutoimisesti eikä koskaan ole tullut mieleenkään tehä tommosta

mitä ("kyttääjiin")eli asiakkaisiin tulee ni jotkut ihan jees tyyppei toiset taas neuvomas ja ovat sit ihmeissään kuin joku pultti tai nivel voi olla niin kovin kiinni et pitää vedellä lekalla oikein olantakaa.
HMS77
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja HMS77 »

Ite olen ollu aina kattomassa mitä autolle tehdään ja aion niin tehdä vastaisuudessakin.
Niin kauan kun jo pelkästä työstä veloitetaan jopa 80e/tunti, niin aion tasavarmasti tapittaa silmä kovana mitä autolleni tehdään. Se on asiakkaan täysi oikeus, mikään "laki" maailmassa ei voi pakottaa asiakasta kahvion, toimiston, tms. toiselle puolelle.
Toisekseen, olen aina kysyny vieraalta asentajalta häiritseekö läsnäoloni, eikä koskaan ole tullut myöntävää vastausta. Päinvastoin, yleensä on tullu juteltua kaikenlaista työn lomassa, asentajan aloitteesta, eikä koskaan ole tullut edes tunnetta että paikalla oloni jotenkin haittaisi.
Te jotka työksenne teette asennuksia ja joita asiakkaan läsnäolo häiritsee, muistanette varmastikin, että olette ASIAKASPALVELUTYÖSSÄ ja kannattaa ehkä tarkistaa sitä omaa asennetta, jos PALKKANNE MAKSAVAN asiakkaan läsnäolo vituttaa.

Niin joo, Vianorin suuntaukset on perseestä.
Ford Mondeo 1.8 STW
OpelAtsa
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja OpelAtsa »

A.k.i kirjoitti:yks saakelin iäkkäämpi ukko seurannut koko viikon mitä touhuamme niin tänään palo hihat ja ajattelin kokeilla ukkelin itsesuojelu vaistoa ja rupesin kaatamaan puita ukkoa kohti. noin 3metrin päähän uskalsin rungon kahauttaa ja jätkä ei hievahtanutkaan :evil: kävi vaan mielessä et mistä toi tyyppi on karannut.

joo meni vähän offtopiciin sori!
Nuita tuntuu olevan joka paikassa. Meillä oli viime kesänä meidän cityn kekustassa rakennustyömaa niin sielläkin joku kääpä kyttäili että mitäs siellä tehdään. Kun rakennettiin sitten autokatos niin että enää ei tieltä nähnyt pihaan niin äijä tuli sitten pihamaalle töllistelemään. Onneks oli touhut sillon jo niin lopuillaan että ei ollut haittaa siitä, muuten ei ois ollu sinne mitään asiaa.
Itse en ole kyttääjä jos joku autoani korjaa niin annan asentajan touhuta rauhassa, joskus sitten asentajakin pyytää että tuu vaan kattoo että mitä sieltä löytyy, näitä nyt on laidasta laitaan
Vastaa Viestiin