vianorin kulmien säädöstä
vianorin kulmien säädöstä
älkää ihmeessä vieko autojanne kuopion vianorille aurauskulmien säätöön! minä käytin nelipyöräsuuntauksessa 10000km ja takarenkaat sisä reunoista sileet, etusetkin kuluneet mut vähemmän! vein sitten uudelleen säädettäväks nii huomasivat et osa pulteista oli jääny edelliskerralla löysälle ja muutenkin kulmat päin helvettiä, eikä ruvenneet vianorilta uusia renkaita antamaan kun ei muka ollut niiden moka!! ja autoon oli ennen säätöön viemistä vaihdettu taakse kaikki uudet puslat et ne oli kunnossa! ja yrittivät vielä myydä ylihintaisia renkaitaan muka tosi edulliseen hintaan, kävin rengasparilta uudet renkaat taakse ja sai tosi paljon halvemmalla!
Et kai vaan myötäilly tätä toimenpidettä?OpelAtsa kirjoitti:Mulla katkasivat sisään kerran iisalmen vianorilla raidetangon säätöpultit, tai siis ne pikkupultit millä se lukitaan. Eipä siinä mitään kun oli kohta sulkemis aika niin sanovat vaan että säädetään ja korjaat sitten ite kun ei oikein keretä enää.
MB W201 190D OM605 powered with Holset
Eipä ne täällä tampereellakaan eräässä liikkeessä saanu astran kulmia kovin hyvin kondikseen, puoltaa vittumaisesti oikealla ja camberkulmien keskinäinen ero on liian suuri jne...
No pääasia että lapun muutoskatsastusta varten sai, toivotaan ettei inssi kovin tarkkaan lappuja kattele..
Täytyy ite suuntailla uusiks jossain vaiheessa...
No pääasia että lapun muutoskatsastusta varten sai, toivotaan ettei inssi kovin tarkkaan lappuja kattele..
Täytyy ite suuntailla uusiks jossain vaiheessa...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
that's why itse teinkin niin että kävin nelipyörä suuntaamassa itse autoni 
tosin eipä tarvinu ku aurausta säätää edestä.
ei tartte muita syyttää jos ei pelaa
helppoa kyllä mutta pitää vaan saada laitteet käyttöön jostakin.
ja toki varmasti jos veisin jonnekkin niin katsoisin itse vieressä kun säätävät.
ja toki varmasti jos veisin jonnekkin niin katsoisin itse vieressä kun säätävät.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Katoin itsekkin vierestä aika pitkään mutta tuskastuin seisomaan ja odottamaan ku äijät ettii sopivia työkaluja tjsp...Huomasin vasta kotona kattoa sitä lappua ja ei ollu aikaa alkaa palaileen enää takas.(Luotin että hommat hoitus mutta ei näemmä)veksu kirjoitti:that's why itse teinkin niin että kävin nelipyörä suuntaamassa itse autoni
Ja pelkästään lapun takia kävin liikkeessä eli sain hoidettua homman nopeammin alta pois ku että olisin ite alkanu suuntaamaan, sopivan raon löytäminen ongelmana koulussa..
No nyt kattoa uudestaan jossain vaiheessa ku laittaa talvinakit...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
No ei hyvää päivää itelles, itse asiassa jokainen voi säätää aurauksen kaverin ja mittanauhan avulla ja tulee hyvä. Että silleenA.k.i kirjoitti:nii just mitta käteen ja kulmat kohilleenHatch kirjoitti:Korjaisitte ite niitä autoja, niin ei tarvis aina valittaa.![]()
ei hyvää päivää mitä kommentteja
2.0t Re85