omegan etupyöränlaakerista?
- O´pelittää
- 'Kadett'

onkohan motonetin kamoissa takuu joka on voimassa 2 viikon jälkeen.asennuksessa kun ei oikeasti voi tehdä mitään väärin.akselikin oli ihan ok...
ai saatana et mua syö...2 viikkoa.jumalauta....
omega 2.6 V6 car.elegance 2002
Kyllä virhevastuu on ihan laissa asti, ei siihen yksittäinen yritys paljon voi omia sääntöjään sotkeamtt kirjoitti:onkohan motonetin kamoissa takuu joka on voimassa 2 viikon jälkeen.asennuksessa kun ei oikeasti voi tehdä mitään väärin.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
itsehän mä ne asensin.laakeri oli tosiaan ihan tiukka kun se laittoi, mutta nyt klappia on tullut ja ääntämäänkin tuo alkaa.eihän tuo laakerinhinta päätä huimaa.mutta esim.metroauto ottaisi työstä 100/per puoli.harmittaisi melko paljon enemmän jos olisin työn jossain teettänyt.
pitää nyt kuitenkin ensiksi huomenna soittaa sinne.ylimääräistä vaivaa ja muutakin hommaa olisi...ei juurikaan kiinnostaisi taas alkaa vaihtamaan, mutta ei tuo talvenkaan yli kestä.
pitää nyt kuitenkin ensiksi huomenna soittaa sinne.ylimääräistä vaivaa ja muutakin hommaa olisi...ei juurikaan kiinnostaisi taas alkaa vaihtamaan, mutta ei tuo talvenkaan yli kestä.
Oliko se ostamasi laakeri muuten sitä halvempaa vai kalliimpaa mallia? Jos samaa osaa saa eri laatuisina / hintaisina versioina en itse enää jaksa urheilla niiden halpisten kanssa..
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Vantaalla ei ollut sitä kalliimpaa.olisin ne itsekin mieluummin ottanut.halvempaa vain mut niitäkin kahta eri merkkiä.niissä oli ihan pieni ulkoinen ero.hyvä juttu sinänsä, koska en aio sitä samaa enää kelpuuttaa.
mut hei 2 viikkoa...pakko olla joku kämmiversio.toinen puoli on täydessä tikissä.
mut hei 2 viikkoa...pakko olla joku kämmiversio.toinen puoli on täydessä tikissä.