Kyl tuo ihan 40 tiputus on.Ja olleet sen verran alla että ovat jo tiputtaneet löysät pois.
Tosin, en vanno että tullu just sen luvatun 40 alas. Ainakin on selkeä ero alkuperäisiin jousiin.
Caliran renkaista ja lisäpitkien asennuksesta
Tarkoitin kyllä et onko mulla joku muu kuin 40 millin setti, näppihäiriö soriartisti kirjoitti:Omassa kalikassa etupää on noin 30 milliä alempana, onkohan tuossa joku muu kuin 40 millin setti?jeree kirjoitti:Tosta näkymää noilla kumeilla 40 madalluksella keulassa..
Tosin, kyl nuo taitaa olla talvikumeiksi hieman liian leviät. itellä tuo 195/65*15 käytössä ja tekis mieli pistää 185 alle..
Ok, täytyy varmaan hommata ne 1000:t jostain. Mitäs maksoit?Opeca kirjoitti:Älä pistä calibraan mitään rally 225:sia keulalle.Saattaa näyttää aika koomiselta kiilamaisessa keulassa.Mulla on itellä ollu jo kolme talve hella rallye 1000:set keulalla.Kiinnitys on juuri tuolla kilven alle tulevalla telineellä.Tuet olen vetänyt maskin yläreunaan kiinni.
Juuri tuota tarkoitin, pieni kirjoituisvirhe tuli.artisti kirjoitti:R_tuning kirjoitti:Itsellä on calibrassa kesäkumeina myös 205/55 r16. Mikäli takapenkillä on kyydissä kolme henkilöö, niin ottaa töyssyissä kiinni kaariin. Joten ehkä tuo 205/55 on kuitenkin parempi vaihtoehto.
205/50/16 varmaankinko?
Ostin kaverilta käytettynä eikä maksanut paljoa.artisti kirjoitti:Ok, täytyy varmaan hommata ne 1000:t jostain. Mitäs maksoit?Opeca kirjoitti:Älä pistä calibraan mitään rally 225:sia keulalle.Saattaa näyttää aika koomiselta kiilamaisessa keulassa.Mulla on itellä ollu jo kolme talve hella rallye 1000:set keulalla.Kiinnitys on juuri tuolla kilven alle tulevalla telineellä.Tuet olen vetänyt maskin yläreunaan kiinni.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975