Tuulilasinpyyhkimen vivusto

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Mara79
'Agila'

Tuulilasinpyyhkimen vivusto

Viesti Kirjoittaja Mara79 »

Apua! vuoden 2000 G-astrasta hajosi tuulilasinpyyhkimien vivusto. (tämä monelle tuttu tyyppivika) Mulla koko vivusto jumiutui ja hajosi korjauskelvottomaan kuntoon. Ongelma on se että en saa ostettua mistään moista vivustoa!!! moottoreita on kaksikin (tiedoksi, jos joku sellaista tarvitsee..), mutta vivustoa ei saa edes rahalla?!!? olen nyt ajellut kolme viikkoa ilman pyyhkijöitä ja alkaa pikkuhiljaa näyttämään sateiselta...

Löytyykö keneltäkään siis kyseistä osaa?? olisin kovasti kiitollinen jos löytyisi..
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

jos ei opel liikkesstä löydy niin johan on sitten jo kumma
Mara79
'Agila'

Opelilta (länsiauto/metroauto) saa ostaa paketin jossa on sekä moottori että vivusto. hinta 350€. (moottorin oikea arvo 130€ ja vivuston 30€). Että tietysti saa jos haluaa ilmasta maksaa...
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Re: Tuulilasinpyyhkimen vivusto

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Mara79 kirjoitti: mutta vivustoa ei saa edes rahalla?!!?
Eli tämä väittämä ei pidä paikkaansa. :what:

Nyt ollaankin hakemassa sitä halvinta vaihtoehtoa. Ootkos jo kysellyt paikalliset autopurkaamot?
AVK:lla näytti olevan ainakin pyyhkijänvarsia G-Astraan, joten eiköhän niiltä jostain autosta löydy koko vivustokin kun vaan kysyy.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Mara79
'Agila'

Lurttinen kirjoitti: Eli tämä väittämä ei pidä paikkaansa. :what:
ei suoranaisesti pidä. Vivuston kyllä saa kun ostaa siihen mukaan kaikenlaista turhaa roinaa. :thumbsup:

Yritän lähinnä hakea kohtuullista vaihtoehtoa näihin kohtuuttomiin verrattuna. Olen kysellyt kaikki suomen autopurkaamot jo läpi. Kyseinen osa on varsin kysytty. Ainakin AVK:lla näin kommentoitiin..
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Wesku79 »

Mara79 kirjoitti:koko vivusto jumiutui ja hajosi korjauskelvottomaan kuntoon
Kätevä TSI-mies tekee vivuston itse. Nivelet täältä (http://www.pvtarvike.fi/index.php?cat=1 ... =2519&pg=P) ja tankoa rautakaupasta. Pari niittiä ja se on siinä. Tilanne on tietenkin hieman toinen, jos jumiin on mennyt ne itse akselit pesiinsä.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Vastaa Viestiin