Apua! vuoden 2000 G-astrasta hajosi tuulilasinpyyhkimien vivusto. (tämä monelle tuttu tyyppivika) Mulla koko vivusto jumiutui ja hajosi korjauskelvottomaan kuntoon. Ongelma on se että en saa ostettua mistään moista vivustoa!!! moottoreita on kaksikin (tiedoksi, jos joku sellaista tarvitsee..), mutta vivustoa ei saa edes rahalla?!!? olen nyt ajellut kolme viikkoa ilman pyyhkijöitä ja alkaa pikkuhiljaa näyttämään sateiselta...
Löytyykö keneltäkään siis kyseistä osaa?? olisin kovasti kiitollinen jos löytyisi..
Tuulilasinpyyhkimen vivusto
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Re: Tuulilasinpyyhkimen vivusto
Eli tämä väittämä ei pidä paikkaansa.Mara79 kirjoitti: mutta vivustoa ei saa edes rahalla?!!?
Nyt ollaankin hakemassa sitä halvinta vaihtoehtoa. Ootkos jo kysellyt paikalliset autopurkaamot?
AVK:lla näytti olevan ainakin pyyhkijänvarsia G-Astraan, joten eiköhän niiltä jostain autosta löydy koko vivustokin kun vaan kysyy.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
ei suoranaisesti pidä. Vivuston kyllä saa kun ostaa siihen mukaan kaikenlaista turhaa roinaa.Lurttinen kirjoitti: Eli tämä väittämä ei pidä paikkaansa.![]()
Yritän lähinnä hakea kohtuullista vaihtoehtoa näihin kohtuuttomiin verrattuna. Olen kysellyt kaikki suomen autopurkaamot jo läpi. Kyseinen osa on varsin kysytty. Ainakin AVK:lla näin kommentoitiin..
Kätevä TSI-mies tekee vivuston itse. Nivelet täältä (http://www.pvtarvike.fi/index.php?cat=1 ... =2519&pg=P) ja tankoa rautakaupasta. Pari niittiä ja se on siinä. Tilanne on tietenkin hieman toinen, jos jumiin on mennyt ne itse akselit pesiinsä.Mara79 kirjoitti:koko vivusto jumiutui ja hajosi korjauskelvottomaan kuntoon
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89