opel vectra 1.6kaasari :D -88 "vestaribiili"
-
vEctrA bEE
- 'Senator'

-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
Re: opel vectra 1.6kaasari :D -88 "vestaribiili"
Äläs nyt Matias. Mä oon korjannut tota linttaa suuremmalla hillolla kuin mitä siitä maksoin sulle. Irmscherin alustarojut + takajarrut yms. Hyvä että piili vielä liikkuu. Pelkäsin että Henri ottaa siitä jotain rojua ja paalaa kopanmM kirjoitti:Juu, tosiaankin valmiiks..wilbertti kirjoitti:elikkäs tollanen nyt on saatu valmiiks..![]()
Onks tohon vaihdettu tuulilasi, kun ei ainakaan näy halkeemaa enää? Entäs ootteko jo maalanneet apparin puolelta kontin sisäpuolen yläreunaa ku jäi silloin joskus iteltä kesken..
Muutenhan tuo näyttäis olevan siinä kunnossa kun se meiltä joskus aikoinaan lähti, samat vanteetkin alla..
![]()
matias
tottakai auto liikkuu vielä
pipefest viikonloppuna seuraavana. ja tuulilasi on enemmän vain haljennut
vähä siine katolla tanssiessa tais provinssissa haljeta lisää
autohan meni katsastuksesta heti läpi ei ne täällä turvavöitä kato
muutokset tehty vasta sen jälkeen
muuta laitonta ei pitäisi olla kuin takavalot ja takasiipi joka ei nyt kyllä kiinni ole kun vähän oli heikko niin pitää vahvistaa
MItään maalauksia ei ole tehty mutuakun noi mitä nyt suuremmin näkyy
pohjathan oli jo tehty siellä jossain jumalan seläntakana 
kyllä lähtee 
savukone löytyy kyllä
harmi kun aina ei oo sähköä lähellä
noh irtoomisesta en tiedä kait se on naamastaki kiinni mutta ei nyt ilman oo jääty
oli sit auton ansiota tai ei
en yhtään tiedä kuinka kauan pitäis ajaa toinen auto valmistuu toivottavasti extremecarshown aikoihin ja tällä nytten työmatkat sillä välin.
kyllä lähtee 
Heh, tuohan on sun ongelmas!ascona_hx40 kirjoitti:
Äläs nyt Matias. Mä oon korjannut tota linttaa suuremmalla hillolla kuin mitä siitä maksoin sulle.
-m
Mä katoin noissa kuvissa tota väriä ja sitten noita vanteita ja sitten tuli mieleen että onkos tää tosiaan toi sama yksilö...ascona_hx40 kirjoitti:Äläs nyt Matias. Mä oon korjannut tota linttaa suuremmalla hillolla kuin mitä siitä maksoin sulle. Irmscherin alustarojut + takajarrut yms. Hyvä että piili vielä liikkuu. Pelkäsin että Henri ottaa siitä jotain rojua ja paalaa kopanmM kirjoitti:Juu, tosiaankin valmiiks..wilbertti kirjoitti:elikkäs tollanen nyt on saatu valmiiks..![]()
Onks tohon vaihdettu tuulilasi, kun ei ainakaan näy halkeemaa enää? Entäs ootteko jo maalanneet apparin puolelta kontin sisäpuolen yläreunaa ku jäi silloin joskus iteltä kesken..
Muutenhan tuo näyttäis olevan siinä kunnossa kun se meiltä joskus aikoinaan lähti, samat vanteetkin alla..
![]()
matias
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:

Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbg