opel vectra 1.6kaasari :D -88 "vestaribiili"

Esittele Opel-projektisi tai autosi
vEctrA bEE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vEctrA bEE »

Joillakin on aivan liikaa aikaa...
Zafira -06
ascona_hx40
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Re: opel vectra 1.6kaasari :D -88 "vestaribiili"

Viesti Kirjoittaja ascona_hx40 »

mM kirjoitti:
wilbertti kirjoitti:elikkäs tollanen nyt on saatu valmiiks..
Juu, tosiaankin valmiiks.. :lol:

Onks tohon vaihdettu tuulilasi, kun ei ainakaan näy halkeemaa enää? Entäs ootteko jo maalanneet apparin puolelta kontin sisäpuolen yläreunaa ku jäi silloin joskus iteltä kesken..

Muutenhan tuo näyttäis olevan siinä kunnossa kun se meiltä joskus aikoinaan lähti, samat vanteetkin alla..
:roll:
matias
Äläs nyt Matias. Mä oon korjannut tota linttaa suuremmalla hillolla kuin mitä siitä maksoin sulle. Irmscherin alustarojut + takajarrut yms. Hyvä että piili vielä liikkuu. Pelkäsin että Henri ottaa siitä jotain rojua ja paalaa kopan :D
wilbertti
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja wilbertti »

tottakai auto liikkuu vielä :) pipefest viikonloppuna seuraavana. ja tuulilasi on enemmän vain haljennut :) vähä siine katolla tanssiessa tais provinssissa haljeta lisää :) autohan meni katsastuksesta heti läpi ei ne täällä turvavöitä kato :D muutokset tehty vasta sen jälkeen :D muuta laitonta ei pitäisi olla kuin takavalot ja takasiipi joka ei nyt kyllä kiinni ole kun vähän oli heikko niin pitää vahvistaa :) MItään maalauksia ei ole tehty mutuakun noi mitä nyt suuremmin näkyy :) pohjathan oli jo tehty siellä jossain jumalan seläntakana :D
kyllä lähtee :)
wilbertti
'Kadett'
'Kadett'

savukone löytyy kyllä :) harmi kun aina ei oo sähköä lähellä :) noh irtoomisesta en tiedä kait se on naamastaki kiinni mutta ei nyt ilman oo jääty :) oli sit auton ansiota tai ei :D en yhtään tiedä kuinka kauan pitäis ajaa toinen auto valmistuu toivottavasti extremecarshown aikoihin ja tällä nytten työmatkat sillä välin.
mM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mM »

ascona_hx40 kirjoitti:
Äläs nyt Matias. Mä oon korjannut tota linttaa suuremmalla hillolla kuin mitä siitä maksoin sulle.
Heh, tuohan on sun ongelmas! :P Sitäpaitti, ethän sä siitä mtn maksanut..

-m
mM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mM »

wilbertti kirjoitti:pohjathan oli jo tehty siellä jossain jumalan seläntakana :D
Jäi vaan harmittamaan itteä kun ei tullut maalattua sitä ko. kohtaa, eikä tuo hx40-ascona-pasconakaan sitä maalannut. Nyyh.. :cry: :cry:

-m
Pingu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Pingu »

hyi s**t**a!! ooks joku 13 vee ja jääny kasikytluvulle?? Tollaset pitäs kieltää laissa!
opel vectra A -90, ex pugi 205 xr lacoste :)
OCF Sprinttikunkku 2010

Viesti Kirjoittaja Ville »

Siis tossa on sitä jotain 8) Pitäisiköhän ittekin värkkäillä joku vestaribiili :roll: :lol:
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
ascona gt
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ascona gt »

voi vectra parkaa :cry: :lol:
Kuva Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbg
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

ascona_hx40 kirjoitti:
mM kirjoitti:
wilbertti kirjoitti:elikkäs tollanen nyt on saatu valmiiks..
Juu, tosiaankin valmiiks.. :lol:

Onks tohon vaihdettu tuulilasi, kun ei ainakaan näy halkeemaa enää? Entäs ootteko jo maalanneet apparin puolelta kontin sisäpuolen yläreunaa ku jäi silloin joskus iteltä kesken..

Muutenhan tuo näyttäis olevan siinä kunnossa kun se meiltä joskus aikoinaan lähti, samat vanteetkin alla..
:roll:
matias
Äläs nyt Matias. Mä oon korjannut tota linttaa suuremmalla hillolla kuin mitä siitä maksoin sulle. Irmscherin alustarojut + takajarrut yms. Hyvä että piili vielä liikkuu. Pelkäsin että Henri ottaa siitä jotain rojua ja paalaa kopan :D
Mä katoin noissa kuvissa tota väriä ja sitten noita vanteita ja sitten tuli mieleen että onkos tää tosiaan toi sama yksilö... :) Että enempää sitten en taida kommentoida tuosta nykyisestä ulkonäöstä... :-?
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

löltsi! :lol:

parempi festari biilinä kun paalissa. :wink:

siinä oliskin vedonlyönnin paikka. kestääkö koko kesän vai jääkö jotkut festarit käymättä?
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
ascona_hx40
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ascona_hx40 »

toivottavasti siinä on parempi akku kuin mulla ollessa. Ei varmaan Ata lähde sinne asti antamaan apuvirtaa.
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AM- »

EI prkl :o :lol:
AksuPaksu
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja AksuPaksu »

varmasti kääntää enemmän päivä kun suurin osa tällä voorumilla seikkailevien autoista, tosin missä mielessä... :lol:
wilbertti
'Kadett'
'Kadett'

noh kyllä tolla saa hymyr huuleen ei ainakaan kukaan oo auton takia vielä turpaan halunnu vetästä :D
Vastaa Viestiin