Linnut rakastavat Opelia
Linnut rakastavat Opelia
Tämä on täysin totta ja todistettu.
Olin parkkeerannut Kadettini kaupan pihalla Fiat Marea farmarin jostain 90-luvun lopuilta viereen. Tullessani 30 min päästä oli Fiatin konepellille ilmestynyt linnun paskaläikkä. Opeli oli puhdas kuin tullessani.
Aivan yhtä hyvin olisi lintu voinut paskantaa Kadettini päälle mutta eipä halunnut. Linnut siis pitävät 25-vuotiasta Opelia parempana autona kuin uutta Fiattia.
Olin parkkeerannut Kadettini kaupan pihalla Fiat Marea farmarin jostain 90-luvun lopuilta viereen. Tullessani 30 min päästä oli Fiatin konepellille ilmestynyt linnun paskaläikkä. Opeli oli puhdas kuin tullessani.
Aivan yhtä hyvin olisi lintu voinut paskantaa Kadettini päälle mutta eipä halunnut. Linnut siis pitävät 25-vuotiasta Opelia parempana autona kuin uutta Fiattia.
Vanhassa ehdottomasti vara parempi!
-81 Kadett Super 1,2N
-84 Corsa TR 1,3 S
--------------------------
-81 Kadett Super 1,2N
-84 Corsa TR 1,3 S
--------------------------
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

-
sorsakuski
- 'Agila'
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Lokit luulee et valkonen auto on jättilokki ja yrittää tappaa sen pskallaKuke kirjoitti:Eikös tääkin ollut jotenkin tutkittu juttu et lokit paskoo oliko se nyt vaaleisiin/hopeisiin autoihin herkemmin tjtn.. en muista miten meni, joku fiksumpi jatkakoon.
Opel Meriva OPC
Opel Corsa B
Opel Zafira MetroSport (Sold)
Opel Astra G Sport Caravan (R.I.P)
Opel Corsa B
Opel Zafira MetroSport (Sold)
Opel Astra G Sport Caravan (R.I.P)
Näkevät ilmeisesti osumiensa tulokset paremmin ja muidenkin lienee helpompi ihailla ja hakea vertailupohjaa omaan pommitukseensa.Mr_Bisnes kirjoitti:Omien kokemusten mukaan valitsevat todella helposti mustan auton johon tykittää
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
Juu just jotain tällästä muistelinkin.TEROtin kirjoitti:Minä taas olen kuullut että mitä heijastavampi (lue puhdas ja vahattu) auto on niin sitä herkemmin ne sihtailevat niihin koska näkevät oman peilikuvan/vihollisen pinnasta? en sitten tiedä onko asiassa perää mutta niin mulle on kerrottu.![]()
on pop
Kannattaa muute sitte noita linnunpaskoja poistellessa olla tarkkana..
Olin reissussa Jurmalassa ja parkkiksella olivat pommittaneet katolle aika monta osumaa, heitin vettä päälle ja aloin poistamaan paskoja..
Mutta en tiedä mitä ne sikäläiset linnut oikein syövät, kun osumista jäi jälki kuin olisi hiomatahnalla vetänyt maalipintaan kunnon naarmut.
Ilmeisesti kyseisellä pululla mennyt suolen läpi kiitettävä määrä pikkukiviä, jotka sitten hankasin maalipintaan
Olin reissussa Jurmalassa ja parkkiksella olivat pommittaneet katolle aika monta osumaa, heitin vettä päälle ja aloin poistamaan paskoja..
Mutta en tiedä mitä ne sikäläiset linnut oikein syövät, kun osumista jäi jälki kuin olisi hiomatahnalla vetänyt maalipintaan kunnon naarmut.
Ilmeisesti kyseisellä pululla mennyt suolen läpi kiitettävä määrä pikkukiviä, jotka sitten hankasin maalipintaan
Opel Astra Caravan Sport 1.8i vm. 94 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
Re: Linnut rakastavat Opelia
Veikkaampa vaan, ettei halunnut lintu liata paskaansagibba kirjoitti:Tämä on täysin totta ja todistettu.
-99 v6 4motion paskatti variant aut. / -66 kupla / -00 1,4 mopo golffi (opel´s allway´s on my mind, monta sorsaa, pari astmaa ja omena)