Linnut rakastavat Opelia

Keskustelua Opeleista
gibba
'Senator'
'Senator'

Linnut rakastavat Opelia

Viesti Kirjoittaja gibba »

Tämä on täysin totta ja todistettu.

Olin parkkeerannut Kadettini kaupan pihalla Fiat Marea farmarin jostain 90-luvun lopuilta viereen. Tullessani 30 min päästä oli Fiatin konepellille ilmestynyt linnun paskaläikkä. Opeli oli puhdas kuin tullessani.

Aivan yhtä hyvin olisi lintu voinut paskantaa Kadettini päälle mutta eipä halunnut. Linnut siis pitävät 25-vuotiasta Opelia parempana autona kuin uutta Fiattia.
Vanhassa ehdottomasti vara parempi!
-81 Kadett Super 1,2N
-84 Corsa TR 1,3 S
--------------------------
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Tai jos se lintu tähtäsikin huonosti? :roll:
Kosla
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Kosla »

Lintu valitsi vain paremman näkösen pöntön :P
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

noo mun omegassa on sit varmaan vikaa kun aina saa olla hankaamassa lokin paskaa pellistä... :roll: :evil: :evil: :evil:
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
sorsakuski
'Agila'

Viesti Kirjoittaja sorsakuski »

Goljat kirjoitti:noo mun omegassa on sit varmaan vikaa kun aina saa olla hankaamassa lokin paskaa pellistä... :roll: :evil: :evil: :evil:
Tai sit mun corsas, kun oli lokki ripuloinut etulasin täyteen...

Yhdeksän paskanoroläikkää yhdessä yössä, how sick is that? :lol:
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

No jaa, on tossa meikän autossa parhaimmillaan löytynyt jo pelkästään konepelliltä 10 osumaa...ja tietenkin juuri (30min) pesun jäljiltä :o :evil:

Tuntuu nää täällä päin liihottelevat linnut tykkäävän paskoa juuri meikäläisen Opelin päälle :evil:
Kuva
SPM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja SPM »

Joo ja aina kun pesee auton niin sen jälkeen tulee sade tai joku varpunen heittää kurat päälle..
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

Eikös tääkin ollut jotenkin tutkittu juttu et lokit paskoo oliko se nyt vaaleisiin/hopeisiin autoihin herkemmin tjtn.. en muista miten meni, joku fiksumpi jatkakoon.
Mr_Bisnes
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mr_Bisnes »

Omien kokemusten mukaan valitsevat todella helposti mustan auton johon tykittää :D
Opel Omega B1 -98 X20SE
Ex: Opel Kadett E -87, Opel Omega A -90, Opel Vectra A -94, Opel Omega B1 -98, Opel Astra F -93, Opel Omega B2 -99, Opel Vectra A -92, Opel Astra H -07
Nahetsu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Nahetsu »

Kuke kirjoitti:Eikös tääkin ollut jotenkin tutkittu juttu et lokit paskoo oliko se nyt vaaleisiin/hopeisiin autoihin herkemmin tjtn.. en muista miten meni, joku fiksumpi jatkakoon.
Lokit luulee et valkonen auto on jättilokki ja yrittää tappaa sen pskalla :lol:
Opel Meriva OPC
Opel Corsa B
Opel Zafira MetroSport (Sold)
Opel Astra G Sport Caravan (R.I.P)
TEROtin
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TEROtin »

Minä taas olen kuullut että mitä heijastavampi (lue puhdas ja vahattu) auto on niin sitä herkemmin ne sihtailevat niihin koska näkevät oman peilikuvan/vihollisen pinnasta? en sitten tiedä onko asiassa perää mutta niin mulle on kerrottu. :lol:

-(z)- on pop
Volkswagen Passat Variant 2.8 V6 syncro -99
Kasa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Kasa »

Mr_Bisnes kirjoitti:Omien kokemusten mukaan valitsevat todella helposti mustan auton johon tykittää :D
Näkevät ilmeisesti osumiensa tulokset paremmin ja muidenkin lienee helpompi ihailla ja hakea vertailupohjaa omaan pommitukseensa. :lol:
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

TEROtin kirjoitti:Minä taas olen kuullut että mitä heijastavampi (lue puhdas ja vahattu) auto on niin sitä herkemmin ne sihtailevat niihin koska näkevät oman peilikuvan/vihollisen pinnasta? en sitten tiedä onko asiassa perää mutta niin mulle on kerrottu. :lol:

-(z)- on pop
Juu just jotain tällästä muistelinkin.
pki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pki »

Kannattaa muute sitte noita linnunpaskoja poistellessa olla tarkkana..
Olin reissussa Jurmalassa ja parkkiksella olivat pommittaneet katolle aika monta osumaa, heitin vettä päälle ja aloin poistamaan paskoja..
Mutta en tiedä mitä ne sikäläiset linnut oikein syövät, kun osumista jäi jälki kuin olisi hiomatahnalla vetänyt maalipintaan kunnon naarmut.
Ilmeisesti kyseisellä pululla mennyt suolen läpi kiitettävä määrä pikkukiviä, jotka sitten hankasin maalipintaan :evil:
Opel Astra Caravan Sport 1.8i vm. 94 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
Pesone
'Admiral'
'Admiral'

Re: Linnut rakastavat Opelia

Viesti Kirjoittaja Pesone »

gibba kirjoitti:Tämä on täysin totta ja todistettu.

Olin parkkeerannut Kadettini kaupan pihalla Fiat Marea farmarin jostain 90-luvun lopuilta viereen. Tullessani 30 min päästä oli Fiatin konepellille ilmestynyt linnun paskaläikkä. Opeli oli puhdas kuin tullessani.

Aivan yhtä hyvin olisi lintu voinut paskantaa Kadettini päälle mutta eipä halunnut. Linnut siis pitävät 25-vuotiasta Opelia parempana autona kuin uutta Fiattia.
Veikkaampa vaan, ettei halunnut lintu liata paskaansa :wink:
-99 v6 4motion paskatti variant aut. / -66 kupla / -00 1,4 mopo golffi (opel´s allway´s on my mind, monta sorsaa, pari astmaa ja omena)
Vastaa Viestiin