Astra H ja äänieristys
Astra H ja äänieristys
Minkälaisia kikkoja voisi käyttää Astra H wagonin äänieristykseen. Kesällä vois jotain tehdä rengasmetelille...
Onko joku jo tehnyt ko. homman?
Kiitos vastauksista jo etukäteen...
Onko joku jo tehnyt ko. homman?
Kiitos vastauksista jo etukäteen...
Astra H Wagon 1.7CDTI Cosmo Pannacotta
Itse liimasin bitumimattoa tavaratilan lattiaan, varapyöräkoteloon ja takaistuimien alle. Hommasin myös kumisen maton tavaratilaan. Em. hommat eivät maksa juuri mitään ja asennuskin on helppoa, joten suosittelen kokeilemaan. Mielestäni noilla toimenpiteillä jyrinä karkealla pinnalla pieneni jonkin verran.
Itse ajattelin kohta tulevan GTC:hen tehdä ruostesuojauksen ja koteloiden massauksen, tuo toivottavasti auttaa edes jonkin verran rengasmeluun.
Vai mitä sanoo näitä jo tehneet?
Projektit ja esittelyt
Opel Astra H wagon opc-line 2007
Opel Astra H wagon opc-line 2007
Jos sulla intoa riittää, niin revitään hiukka verhouksia ja pistetään bitumia lattiaan. Se on ainoa oikea eristys muoto. Suojaus tietysti auttaa hiukan. Käske niiden laittaa sitten oikeita myrkkyjä, eikä mitään kuumavahoja sinne.rxw kirjoitti:Itse ajattelin kohta tulevan GTC:hen tehdä ruostesuojauksen ja koteloiden massauksen, tuo toivottavasti auttaa edes jonkin verran rengasmeluun.

Minkälainen homma oli purkaa noi verhoilut pois? Menikö paljon aikaa?Astra_X_2 kirjoitti:Itse liimasin bitumimattoa tavaratilan lattiaan, varapyöräkoteloon ja takaistuimien alle. Hommasin myös kumisen maton tavaratilaan. Em. hommat eivät maksa juuri mitään ja asennuskin on helppoa, joten suosittelen kokeilemaan. Mielestäni noilla toimenpiteillä jyrinä karkealla pinnalla pieneni jonkin verran.
Käytitkö takapenkit kokonaan pois?
Tietääkö kukaan saako noita sisälokareja jo jostakin?
Astra H Wagon 1.7CDTI Cosmo Pannacotta
Minun Astra H-Wagoniin tehtiin Tectyl Noise-Stop massauskäsittely Salossa tutustumishintaan 300€. Käsiteltiin vähän sieltä sun täältä, ovista vararenkaan montusta, lokasuojien sisältä ym. Oli korvinkuultava parannus. Ei ole kesärenkaillakaan paha nyt. Hiljaisempi kuin Golf Variant joka minulla oli ennen Opelia.
Mikähän moisen operaation listahinta olisi? Noita varmaan on tarjolla ihan yleisesti näissä ruostesuojauksia tekevissä liikkeissä?tt-tomi kirjoitti:Minun Astra H-Wagoniin tehtiin Tectyl Noise-Stop massauskäsittely Salossa tutustumishintaan 300€. Käsiteltiin vähän sieltä sun täältä, ovista vararenkaan montusta, lokasuojien sisältä ym. Oli korvinkuultava parannus. Ei ole kesärenkaillakaan paha nyt. Hiljaisempi kuin Golf Variant joka minulla oli ennen Opelia.
Tässähän tämä. Etsivä löytää.