17 vai 18 tuumaiset vectraan?!

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

insaner kirjoitti:niinpä, se alkaa kyllä varmasti heti harmittaa jos ottaa ne 17", alkaa niin nopeesti näyttää pieniltä.. saiskohan joku shopattua vectran alle mb italyn 017 vanteet? ne ois harkinnassa..
Juu, kunhan kerrot mistä moiset kiekot löytää.Google ei tunne.

EDIT:

Huhhuh.Löytyipäs.Malli siis MB Italia 017.
Ja sittenhän muistin tämän:
Kuva
A4 Tdi
insaner
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja insaner »

itse löysin googlella heti.. tarkoitin niitä tummempia malleja, ton kuvan oon myös itse löytäny.. tossa osoite, ja siitä selailee alaspäin.. http://www.kraatz.fi/fi/henkiloautot/v/
kontio
'Senator'
'Senator'

Nimi oli siis ITALIA, ei ITALY kuten ekaksi kirjoitit...shoppaan ne kohta.

En osannut noista kuvastovanteista vääntää, eikä netistä löydy parempaa kuvaa.joudut tyytymään marjapuuronväriseen vectraan tummennetuilla vanteilla.

Jos joku osaa kertoa miten valkoisen saa kuvastovanteen sisältä katoamaan niin kertokaa.

Kuva
A4 Tdi
insaner
'Admiral'
'Admiral'

juu, kyllähän tosta jo sai ihan hyvän mielikuvan miltä näyttäis.. mut arveluttaa vaan että onkohan vanteet liian tummat?! oisko kellään mitään ehdotuksia et minkälaiset vanteet kävis, eikä todellakaan mitään perus vanteita mitä tulee kokoajan vastaan?! ois tarkoitus saada alle jo tulevalla viikolla..
kontio
'Senator'
'Senator'

Eihän ne puolat oikeesti noin tummat liene...Kunhan nyt vaan -60% kirkkauden vetäisin.

Vectra-online.detistä löytyy 250 vectraa, kyllä sieltä näkee mitkä sopii.

Kerro minkä värinen auto niin voin auttaa valinnassa...
A4 Tdi
JaspaJami
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JaspaJami »

kontio kirjoitti: Jos joku osaa kertoa miten valkoisen saa kuvastovanteen sisältä katoamaan niin kertokaa.
Photarissa ainakin se magic wand on ihan kätevä, CS2:ssa on vielä parempi työkalu jonka nimeä en muista, sillä saa rajattua point to point idealla mutta tunnistaa värin rajan vastaavasti kuin magic wand jolloin se rajaa sen kuvan kivasti, sitten vaan poistaa sen rajatun alueen.
kontio kirjoitti:Jos järkevä haluat olla niin teet kuten allekirjoittanut, ja hankit 205/50R17 kumit.Saman levyinen kuin 215!!! ja vähän mukavampi. ET43 riittänee hyvin,kun maanantaina saan kumit.
Miten 205 rengas voi olla samanlevyinen kuin 215. Ei mene jakeluun mulle. Eikös tuo kerro nimenomaan rengaan leveyden milleissä? Ja sitten se toinen luku on joku suhdeluku korkeuden ja leveyden.
kontio
'Senator'
'Senator'

NRVi speksit

Siellä esim 215/45 on 213mm, 205/50 214mm.
Nyt mulla on vanteilla contin 215/45, leveys 208mm.16" bridgestonet mitkä myin pois 205/55 215mm...
Että silleen.Aina ei kannata uskoa rengaskauppiastakaan.Mulle myytiin joka toisessa paikassa 215/45 "samankorkuisena ja sentin leveämpänä" kun tuota 205/50 olen kysellyt...

Okei.Pitää opetella lsiää shoppailua...mulla on PS 7
A4 Tdi
yage
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja yage »

Kuva

Kuvassa -50 madallus, 7,5/17" ET35, renkaina 215/40/17.
Mahtuu mutta en suosittele. :D
insaner
'Admiral'
'Admiral'

Todella hyvät sivut! näki tosiaan jo "vähän" vaihtoehtoja... Niin, se auton värihän on viininpunainen. taas oli päivällä sellanen olo että 17 tuumaiset riittää mut sit ku näki taas autoja jossa pyörii alla tuumaa isommat ni 17:set alkaa näyttää jo pieniltä, vaikee valinta :evil: mutta loppujen lopuksi se koon valinta on vielä helppoa, mutta mallin ku vielä sais selväks :D
kontio
'Senator'
'Senator'

Mä oon sitä mieltä että valkoiseen,beigeen,harmaaseen,mustaan ja navyyn nuo ovat komeimmat.Presented by MAX.
Kuva

Ja nuo sopii melkein mihin vaan, kuvan tarjoaa MAVERICK.En saa toimimaan suoraa kuvaa kun on albumista otettu
http://on.zapto.org/gallery/main.php?g2 ... alNumber=2

Sitten saksanpojan irmscher softstarit
Kuva

Ei 17" isompaa tarvi...mun mielipide.Äsken kävin 205/50R17 Kumhot hakemassa, 400€ töineen.
A4 Tdi
insaner
'Admiral'
'Admiral'

Yritin vanteita ostella mutta osa malleista oli teko lopeteltu ja joissain toimitus ajat ihan järjettömiä.. :evil: onko kukaan kuullut että alession F1 set on lopetettu???
Vastaa Viestiin