aine kojelaudan tumman värin palauttamiseen ja
-
blueberry05
- 'Admiral'

aine kojelaudan tumman värin palauttamiseen ja
entäs tummien plyyshiistuimien siistimiseen?
korrekin muovi/kumi pinnoille tarkoitettu aine jätti laikuikis kojelaudan sekä ovenkahvat eivät tummenneet eikä muutenkaa hyödyttänyt mitään
korrekin muovi/kumi pinnoille tarkoitettu aine jätti laikuikis kojelaudan sekä ovenkahvat eivät tummenneet eikä muutenkaa hyödyttänyt mitään
Itse kokeilin viikko sitten Astran sisustan muoveihin neljää eri pesu/puhdistus ainetta ja kolme ainetta jätti muovin pintaan kuivuttuaan sellaisen vaalean pinnan. Neljäs aine mitä kokeilin oli jotain Vinyli ainetta joka on tarkoitettu auton ulkopuolisten muoviosien puhdistukseen/värin palauttamiseen.
Ainakin HongKong myy tuota ainetta, ks. aine palautti erittäin hyvin muoville muovin ominaisen mustan värin ja ne osat mitä käsittelin näyttävät kuin uusilta
Täytys käydä ostaan itsellekin ks. ainetta niin sais kaikki muovi käsitellä..
Ainakin HongKong myy tuota ainetta, ks. aine palautti erittäin hyvin muoville muovin ominaisen mustan värin ja ne osat mitä käsittelin näyttävät kuin uusilta
Täytys käydä ostaan itsellekin ks. ainetta niin sais kaikki muovi käsitellä..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
-
blueberry05
- 'Admiral'

-
Osku
Re: aine kojelaudan tumman värin palauttamiseen ja
Jos tarkoitat Plastic Carea, niin kyllä se mustia osia jonkinverran tummentaa, mutta etenkin värillisille/maalatuille muoviosille tuo on hyvää...blueberry05 kirjoitti: korrekin muovi/kumi pinnoille tarkoitettu aine jätti laikuikis kojelaudan sekä ovenkahvat eivät tummenneet eikä muutenkaa hyödyttänyt mitään
Jonkinlaista vahaa tuokin on ja se tekee pinnat vettä & likaa hylkiviksi.
Itse olen käyttänyt sitä puskureihin, ikkunalistoihin, jne. Joskus taisin koittaa sisustaankin ja eikä tullut laikkuja... mutta spray-silikoni vaan on niin helppokäyttöistä, että sillä sitten kiillotan tarvittaessa. Ainut haittapuoli on jopa liian kova kiilto. (kojelauta)
-
blueberry05
- 'Admiral'