^^TeamAhma^^ kirjoitti:onko kukaan soittanu tai kyselly tuolta PILLIPIIPARILTA että missä ne osat 17.1 tilatut osat viipyy
ite oon nyt lähettäny viestin sille kännyyn eikä se vastannu siihen ja vaikka pistää yv tä ni ei vastaa vois mun mielestä ees vastailla ku näin kauan on menny
3. huhtikuuta viimeksi kirjoitellut näköjään. Jos ei kohta ala kuulumaan niin johan tässä epäilykset alkavat heräilemään.
Mulla on kyllä tossa jotain yhteystietoja ja tilinumerolla viimeistään voi lähteä selvittelemään
Laitas Ahma mulle YV:llä oma versiosi piiparin numerosta.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
jariz kirjoitti:Eipä mullakaan itse hepusta mitään pahaa sanomista ole. Mulle se kerran jo toi ne osat kotiovelle mutta yksi osa oli väärä ja sitä tässä nyt ootellaan
Eipä siinä sitten mitään.
Tänne Intter-nettiin kun mahtuu monenmoista 'yrittäjää' ja suoranaisia Qsettajia, joten varovainen saa olla. Mutta itsellekin jäi hyvä maku kun oltiin piiparin kanssa yhteyksissä tilausta tehdessä.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
sama täällä sillon kun tilattiin ni vaikutti ihan asialliselta.. sen pitäs vaan hiillostaa hirveästi niitä puolan poikia että sais tämän vuoden puolella ne osat..
ja välillä kirjotella tännä että missä mennään ni antais paremman kuvan muille eikä heräis epäilyksiä
okke elikkä nyt sain äsken sen puhelimella kiinni ja sano olevansa lomalla lapissa ja palaa takaisin tiistaina että semmosta.. mutta viimeviikkolla ois pitänyt kuullemma paketin tulla mutta ei ole viellä tullut ja ei ole tietoa että mitä osia tulee välttämättä kaikki ei tuu
^^TeamAhma^^ kirjoitti:okke elikkä nyt sain äsken sen puhelimella kiinni ja sano olevansa lomalla lapissa ja palaa takaisin tiistaina että semmosta.. mutta viimeviikkolla ois pitänyt kuullemma paketin tulla mutta ei ole viellä tullut ja ei ole tietoa että mitä osia tulee välttämättä kaikki ei tuu