tuning-zone???

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

^^TeamAhma^^ kirjoitti:onko kukaan soittanu tai kyselly tuolta PILLIPIIPARILTA että missä ne osat 17.1 tilatut osat viipyy

ite oon nyt lähettäny viestin sille kännyyn eikä se vastannu siihen ja vaikka pistää yv tä ni ei vastaa vois mun mielestä ees vastailla ku näin kauan on menny
3. huhtikuuta viimeksi kirjoitellut näköjään. Jos ei kohta ala kuulumaan niin johan tässä epäilykset alkavat heräilemään.

Mulla on kyllä tossa jotain yhteystietoja ja tilinumerolla viimeistään voi lähteä selvittelemään ;)

Laitas Ahma mulle YV:llä oma versiosi piiparin numerosta.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Ricard0
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Ricard0 »

mulle ainakin laittanu viimeks 19.4. viestiä yv :llä !!!! tämä pilipiipari !!! sen kautta tilattiin tossa maaliskuun alussa tavaraa ....
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

Mulle kanssa laittoi 18 päivä viestiä. Olisi kyllä kiva saada osaa jo kun auto odottaa nyt vähän sen takia valmistumista. :-?
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Altti450 kirjoitti: 3. huhtikuuta viimeksi kirjoitellut näköjään. Jos ei kohta ala kuulumaan niin johan tässä epäilykset alkavat heräilemään.
Voipi olla että hepulla on paljon muitakin kiireitä. Ainakin vaikutti ihan mukavalta -(z)- -mieheltä kun omat osat hain. :wink:
Corsa OPC -09
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Eipä mullakaan itse hepusta mitään pahaa sanomista ole. Mulle se kerran jo toi ne osat kotiovelle mutta yksi osa oli väärä ja sitä tässä nyt ootellaan :(
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

jariz kirjoitti:Eipä mullakaan itse hepusta mitään pahaa sanomista ole. Mulle se kerran jo toi ne osat kotiovelle mutta yksi osa oli väärä ja sitä tässä nyt ootellaan :(
Eipä siinä sitten mitään.

Tänne Intter-nettiin kun mahtuu monenmoista 'yrittäjää' ja suoranaisia Qsettajia, joten varovainen saa olla. Mutta itsellekin jäi hyvä maku kun oltiin piiparin kanssa yhteyksissä tilausta tehdessä.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
^^TeamAhma^^
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ^^TeamAhma^^ »

sama täällä sillon kun tilattiin ni vaikutti ihan asialliselta.. sen pitäs vaan hiillostaa hirveästi niitä puolan poikia että sais tämän vuoden puolella ne osat..

ja välillä kirjotella tännä että missä mennään ni antais paremman kuvan muille eikä heräis epäilyksiä
rkr-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rkr- »

Jospa herra piipari onkin kääntänyt takkinsa ja tilaileekin nykyään btcf foorumilaisille? :o
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Kirjotteleekos se sielä?
^^TeamAhma^^
'Senator'
'Senator'
Viesti:

jos miehestä ei ens viikon aikana kuulu mitään ni sitten pitää alkaa jotain kehittelemään.. ei huvita lahjottaa kellekkään rahaa tuosta noin vaan
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

no kait teillä sen puhelin numero on jos ootte sille jotain maksanu? vai ootteko todella ollut vaan tän foorumin varassa? :-?
^^TeamAhma^^
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Pinohiiri kirjoitti:no kait teillä sen puhelin numero on jos ootte sille jotain maksanu? vai ootteko todella ollut vaan tän foorumin varassa? :-?
kyllä puhelin numero on ja osoite että pääsee morjenstamaan kaveria
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

no kai ootte soittanu. tuskin kaikki seuraa foorumia 24/7. :roll:
^^TeamAhma^^
'Senator'
'Senator'
Viesti:

okke elikkä nyt sain äsken sen puhelimella kiinni ja sano olevansa lomalla lapissa ja palaa takaisin tiistaina että semmosta.. mutta viimeviikkolla ois pitänyt kuullemma paketin tulla mutta ei ole viellä tullut ja ei ole tietoa että mitä osia tulee välttämättä kaikki ei tuu
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

^^TeamAhma^^ kirjoitti:okke elikkä nyt sain äsken sen puhelimella kiinni ja sano olevansa lomalla lapissa ja palaa takaisin tiistaina että semmosta.. mutta viimeviikkolla ois pitänyt kuullemma paketin tulla mutta ei ole viellä tullut ja ei ole tietoa että mitä osia tulee välttämättä kaikki ei tuu
okeidos..
Vectra C Estate -07
Vastaa Viestiin