Siis kestää 100% varmasti ajo-ominaisuuksiensa puolesta, se on varma..ja siitä varmaan kertoo omaa kieltään sekin että edelleen yksi ehdottomasti parhaista autoista ajo-ominaisuuksiensa puolesta on Astra Coupe Irmscherin alustalla. Se yksi..ja suunnilleen ainoa "mutta" tulee siinä kohtaa kun hyvin tehokkaalla etuvetoisella kiihdyttää voimakkaasti niin jonkinasteinen vetely on väistämätön ilmiö.GTS turbo kirjoitti:mä kirjoitti:No se on kyllä asia jota sopii hiukan pohtia, myös muiden kuin Opelin kohdalla..eli reilusti päälle 200hv ja etuveto.
Olen kyllä hieman erimieltä asiasta, edellisessä ajokissa oli 175hp ja nykyisessä 230hp ja ero tuntuu vähän aikaa kovalta mut hetken päästä kaipaa jo lisätehoja.Astra turbollakin on tossa ajeltu 3kk ja mielestäni sekin kestäisi ajo-ominaisuuksien puolesta vaikka useamman kymmenen hv tehon korotuksen. Tämä on tietysti minun henkilökohtainen mielipiteeni.
200 heppaisessa se ei vielä juurikaan minusta ilmene, mutta esim noin 250 heppaisessa tilanne on jo toinen. Eihän se iso miinus ole jos/kun muilta osin ominaisuudet ovat kunnossa, ennemminkin se on vain pieni sivujuonne joka ei käytännössä haittaa mitään, mutta jos täydellisyytta haluaa tavoitella niin silloin etuveto ja pitkälti yli 200heppaa ei ole paras tapa lähestyä asiaa.
Mutta kuten sanottu: hyvin pieni ja lähes merkityksetön asiahan tämä on..ja Opelin ratkaisun ymmärtää täysin koska täysin muista malleista poikkeavan voimansiirron rakentamisessa vain OPC-malleja varten ei olisi ollut järjen häivääkään kun kokonaisuutta ajatellaan.