Onko kukaan nähnyt mun entistä kedauttia?

Keskustelua Opeleista
Skelektor
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Skelektor »

Pistoolisankari kirjoitti:kyllä tuo taisi olla nettiautossa myynnissä tässä lähitienoolla.. kaveri siitä kyseli niin se taisi olla varastettu ja sittemmin löytynyt uudestaan jonka jäljiltä vähän rähjäiseen kuntoon joutunut :( tosin en ole varma onko juuri sama auto, mutta hyvinkäällä sekin oli Linkki
Kiitos kovasti ilmoituksesta. Ei oo oikein mun mieleen tuo sisusta, mut jokaisella oma maku :wink:
Mitähän oli käyny ku se oli varastettu tai siis mitä varkaat oli särkenyt ??
buctu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja buctu »

whathifi kirjoitti:jos myisin autoni pois ja saisin sen hinnan mitä haluan niin ihan sama vaikka seuraava omistaja ajaisi suohon sen :)
Itse olen kyllä aina hieman katsonut kenelle olen autoni myynyt. Viitsi millekkään idiootille myydä satojen työtuntien tulosta jos huomaa ettei kaverilla ole mitään hajuakaan mitä ostamassa (pappa betalar)...viimeksi mieltä lämmitti hirveästi kun huomasin Gti:n ratapäiväkuvista entisen kehonsiirtimen yhtä siistissä kunnossa kuin se aikoinaan minulta lähtikin.
Pistoolisankari
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja Pistoolisankari »

Skelektor kirjoitti:
Pistoolisankari kirjoitti:kyllä tuo taisi olla nettiautossa myynnissä tässä lähitienoolla.. kaveri siitä kyseli niin se taisi olla varastettu ja sittemmin löytynyt uudestaan jonka jäljiltä vähän rähjäiseen kuntoon joutunut :( tosin en ole varma onko juuri sama auto, mutta hyvinkäällä sekin oli Linkki
Kiitos kovasti ilmoituksesta. Ei oo oikein mun mieleen tuo sisusta, mut jokaisella oma maku :wink:
Mitähän oli käyny ku se oli varastettu tai siis mitä varkaat oli särkenyt ??
kaveri varmaan jossain vaiheessa tulee ite kertomaan kun itse en tarkasti muista :S
Jarzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarzki »

Skelektor kirjoitti:Mitähän oli käyny ku se oli varastettu tai siis mitä varkaat oli särkenyt ??
Joo mä sitä autoa kyselin silloin kun oli myynnissä, varkaiden käsissä oli muistaakseni hajonnut etupuskuri ja helma, lukot oli hajotettu (ovenlukko, virtalukko ja jopa pakkilukko :D ). Sen jälkeen kadetti oli ilmeisesti hylätty jonnekkin ja sieltä varastettiin 1 cd-levy ja vanha matto vaikka hifiäkin olisi ollut tarjolla jonkun verran :roll:

Myyjä kertoi että ei ole mikään kova tarve myydä pois koska hän aikoo laittaa sen kuntoon, uudet 17" renkaat siihen ainakin oli tilauksessa ym...
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

unique kirjoitti:
tursas kirjoitti:
Kingis_ kirjoitti:Tämähän tais vasta olla myynnissä jossain ja ilmossa taidettiin mainita että olis jotain vikaa..
Kingis vissiin tarkotti tätä syöppöä...ei taida olla tää..

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=645309
Eihän tuo oo sinne päinkään :o
Ehei, en meinannu tuota. Vaan oli ihan skelektorin auto kaupan tai ainakin sen auton kuvat. Ja tuossahan tuo olikin mistä puhuin..
Vastaa Viestiin