Jees tämän näköinen peli?
Eiku aattelin vain kysäistä et Hyvinkäälle sen tuos n. vuosi sitten myin. Ja siellä on yks tuttavani on sen nähnyt jo aika rähjäisessä kunnossa.. Harmittaa vain pirusti, kun laitoin aika lailla rahaa kiinni ja työtunteja auton laittoon
Ois kiva vain saaha infoo siitä et missä kunnossa se sit virallisesti on, mut mitäpä se mulle enään kuuluu
Ps. Ihan mielenkiinnolla....
Just palasin tuolta hyvinkäältä, ja kuvan auto tuli vastaan. En ollut aluks tunnistaa, sillä oli melko kaukana näistä kuvista, mutta tuo puskuri / takahelma paljasti auton. Tarrat oli lähteny kävelemään, eikäpä tuo muutenkaan enää mitenkään päitä kääntävä laitos ollut, jos kuviin vertaa.
Sikäli mikäli oikeaa autoa siis herjaan, mutta luulen niin
Saab 9000 CSE 2.3T -95
Opel Vectra 2.0 GLS -90 (projekti)
Kyllä itelle ainakin tulis melkonen morkkis, jos autoon on upotettu verta, hikeä ja kyyneliä, ja seuraava omistaja ei välitä paskan vertaa.
Mutta uuden omistajan autohan se on, eipä siitä käy itkeminen.
Saab 9000 CSE 2.3T -95
Opel Vectra 2.0 GLS -90 (projekti)
Kyllähän se ottaa päähän kun on autoa viimisen päälle laittanu ja sitte joku valopää saattaa sen rähjäiseen kuntoon välittämättä ollenkaan. Vaikka auto ei oma enää olekaan, nii silti.
whathifi kirjoitti:jos myisin autoni pois ja saisin sen hinnan mitä haluan niin ihan sama vaikka seuraava omistaja ajaisi suohon sen
mut meille joillekin noi autot on vaan vähän niikö perheen jäseniä ja pahalta se tuntuu kun pilataan sitten jälkeen päin...
oisit vain pitäny kedautin kun noin hyvin teit, ja vieläpä tyylikkäästi. omaa mantaa jos joskus sen valmiiksi saan niin en koskaan tule myymään pois. oman keban kun luovutin pois niin tuli kyllä melkein tippa silmään ja paha mieli kun rupesin siitä purkamaan kaikki vuosien saatossa tulleet tekeleet pois. onneksi jäi vielä äiteen huostaan ja vähän tuossa jäänyt kaivelemaan että jos päättävät vaihtaa kakkosautoa niin otan sen takaisin ja jatkan siitä mihin jäin...sniif oli se sentäs auto verrattuna astraan.
Kingis_ kirjoitti:Tämähän tais vasta olla myynnissä jossain ja ilmossa taidettiin mainita että olis jotain vikaa..
Höh missähän on mahtanut olla myynnissä? Mitähän vikaa siinä on ollut, ku tein siihen n .vuotta ennen myyntiä ison konerempankin... En usko et tekniikan puolella ois jotain vikaa
Oraakkeli kirjoitti:Just palasin tuolta hyvinkäältä, ja kuvan auto tuli vastaan. En ollut aluks tunnistaa, sillä oli melko kaukana näistä kuvista, mutta tuo puskuri / takahelma paljasti auton. Tarrat oli lähteny kävelemään, eikäpä tuo muutenkaan enää mitenkään päitä kääntävä laitos ollut, jos kuviin vertaa.
Sikäli mikäli oikeaa autoa siis herjaan, mutta luulen niin
Juu oon kuullut samaa että ois aika karmeassa kunnossa Harmittaa pirusti.. No vähän tuota arvelinkin et huonoon kuntoon se menee ku mun käsistä se lähtee Mut ilmoitelkaahan jos jollakin ois sattumalta kamera matkassa, ku näkee sen niin ois vaan kiva nähä et miten rytö kunnossa se tosissaan sit on...
Anodi kirjoitti:Mikäs tekniikka tossa oli (on)? Ja paljolla meni (suunnilleen, jos kehtoot paljastaa)?
Erittäin hyvää -työtä
1.6 kaasari 90hv siinä oli ja kansi oli laitettu kansiviritys kosusella ennen koneremppaa ja vapari ja putkisto oli myös... Sen jälkeen en tehoja mitannut.. Kyllä se ihan riittävsäti kulki, en ainakaan kertaakaan jäänyt jalkoihin
kyllä tuo taisi olla nettiautossa myynnissä tässä lähitienoolla.. kaveri siitä kyseli niin se taisi olla varastettu ja sittemmin löytynyt uudestaan jonka jäljiltä vähän rähjäiseen kuntoon joutunut tosin en ole varma onko juuri sama auto, mutta hyvinkäällä sekin oli Linkki