ooppeli hiivatiksi - onko enää asiaa ocf foorumille?

Keskustelua Opeleista
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

ooppeli hiivatiksi - onko enää asiaa ocf foorumille?

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Niin, tuli sitten viimein luovuttua rakkaasta vectrasta. Pahaa teki ja tippakin meinasi tulla linssiin (=ilonkyynel) mutta sinne jäi tosiaan vekkuli kaveri autoliikkeen pihaan ja matka jatkui -01 puntolla. Täytyy sanoa että eipä juuri kaduta (varsinkaan kun sain kaupanpäällisiksi Matti-pelin jota pelatessa saattaa oppia uusia asioita Matti Nykäsen elämästä) ja onhan tuo meno ihan toisenlaista - olkoonkin että tuo 60hv ei oikein kiihdy tonne motarille (kyllä muuten ottaa luonnon päälle) - mutta yllättävän jämäkkä ja tukeva on tommoseks kauppakassiks. Parkkipaikalla sitä ei meinaa nähdä ku on V70 volvo- ja avensis-farkkujen välissä :lol: jumankaut että se on pieni.

Isäntä sanoi että tuo mulle sopii paremmin ku entinen. Kettuillakseen sanoi, myönnän rehellisesti että ottaa päähän ku ei tuo saippuakuppi liiku mihinkään. Ei sillä että 115hv vectrakaan olisi mikään tykki ollut (varsinkaan kun huushollissa on -04 impreza wrx toisena autona) mutta kyllä sillä kaikki dx corollat jätti taakseen! Täytyy kai nykyään esittää mammaa markettimatkalla -kuskia ettei mene katu-uskottavuus. No joo, nyt meni ihan löpinäksi. Pointti oli se että onko tässä enää asiaa pyöriä käällä teidän opelistien sivuilla kun ei -(z)- enää kotipihassa ole? Kun täällä on niin loistavaa sakkia... *nuoleskelua* Fiiattiklubia ei taida olla ja jos onkin ni eihän siihen sakkiin kehtaa liittyä!
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: ooppeli hiivatiksi - onko enää asiaa ocf foorumille?

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

mimmix kirjoitti: Fiiattiklubia ei taida olla ja jos onkin ni eihän siihen sakkiin kehtaa liittyä!
www.ftcf.org

Mutta pysyttele vaan täällä. Ehkä tulet järkiin ja vaihdat ton kauppakassin vaikka Opelin vastaavaan.. ;)
Corsa OPC -09
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

kokemuksilla voin sanoa että taitaa vastaus löytyä nopeammin ocf foorumilta kun muualta. oli sitten kyse fiiatista, tietokoneesta tai pölypunkista. :wink:
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Calibra83
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Calibra83 »

Tuo fiiatin foorumi on aika kuollu. Ja otan osaa, koeajoin tommosen punton :lol:
Racoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Racoon »

Sanot sille isännälle, että sulle sopii se Impreza paremmin ja annat sen ajaa Fiatilla kun kerran semmose hommasi :wink:
Sen jälkeen kun pääsin Opelista eroon, olen havainnut tosi hyödyllisiksi Yleistä keskustelua ja netistä löydettyä.
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

Kyllä täällä muitakin ex-opelisteja jaksaa pyöriä, kertonee varmaan jotain palstan tasosta. Joten ei täältä mihinkään kannata lähteä....
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: ooppeli hiivatiksi - onko enää asiaa ocf foorumille?

djtonzah kirjoitti: www.ftcf.org
Huhhuh ensinnäkin mä en meinannu pistää mitään carzoneita tohon - auton ei oo järkee näyttää miltää ratatykiltä jos sen huippunopeus on 155km/h ja kiihtyvyys 15,5s. Ja tuntu olevan vähän... umpimielistä ja outoo jengiä, mitä nyt vähän foorumia vilkasin. Ja ne puhu enemmän hajonneista autoista ku te täällä! Hahaa! Eiku mites..

Azzyyr, joo palstan taso on korkea koska jengillä tuntuu riittävän huumoritajua - no pakkohan sitä on olla jos ooppelilla ajaa. En oo vielä törmännyt opelistiin joka on ottanu nokkiinsa jos oon sille nauranu. Niin no tähän asti mulla on tietty itelläniki ollu vanha moneen kertaan ehjätty opelixi...
ja Racoon, juu impreza sopii mun mielestä mun käteen hirveen hyvin
:lol: muttakun äijä ei tykkää siitä kun tuunariterot lähtee aina seuraamaan jos oon sillä liikenteessä - mutta minkäs sille voin kun oon niin kaunis 8)
Jos pistäs vähän euroja sukanvarteen ja vaihtas ton hiivatin sitten vaikka bertone astraan? se on niin makian näköönen.
Always be yourself
then always be a unicorn
Reijol
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Reijol »

Jaahas, meillä on pihassa molemmat, ja molempia foorumeitakin tulee luettua. Eikä ole pahaa sanaa sanottavana kummastakaan, niillä on hiukan erilainen rooli. Jos on käyntiä marketissa, ottaa kuka tahansa perheen kolmesta autoilijasta mieluummin Punton, mutta kun lähdetään Lappiin, on alla Astra. Astra on ihan justiinsa vaihtumassa Zafiraksi, joten kahden merkin rinnakkaiselo jatkuu edelleen.

-Reijo-
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

Otan osaa :cry: :cry:
Astra G 1.6
Astra H 1.7
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JJunior »

eiiih. syvä osan ottoni. mutta koita pärjäillä fiudella.
2.0t Re85
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

unique & JJunior

ootte vaan kateellisia! Ja voin kertoa että hyppäys 13 vuotta vanhasta vectrasta joka odotteli jättiremontteja tähän italialaiseen hurmuriin joka on sentään tältä vuosituhannelta, on maagisen mahtava loikka! Ja olen erittäin tyytyväinen.
Always be yourself
then always be a unicorn
Hanskix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hanskix »

Eihän 13v ole oooppelille paljon mitään, ajele sillä Fibatsulla 13v, niin katotaan sitte... :lol:
Vectra 2.5 Metrosport Sedan -00
Audi A4 2.0TFSI sedan -09
Vectra 2.2 Elegance Voyage -01(EX)
nicosamuli
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nicosamuli »

itsellä ei ole ollut vähään aikaan opelia mutta silti aina kun tietokoneen avaan täällä tulee käytyä.luen monen auto merkin kerhosivuja ja kyllä täytyy todeta että nää sivut on yhdet parhaista ellei parhaat.apua löytyy joka aiheeseen.
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Hanskix kirjoitti:Eihän 13v ole oooppelille paljon mitään, ajele sillä Fibatsulla 13v, niin katotaan sitte... :lol:
No en meinannu... Kyllä tuli jo kateltua että mihin ton vaihtais. Ei siksi että siitä pitäisi eroon päästä vaan vaihtamisen ilosta. Autojen kattelemisen ilosta.
No sos tolla vaikka vuoden ajelisi. Vie muuten aika sikavähän pensaa, 50 egellä ajoin melki 800 kilsaa!
Always be yourself
then always be a unicorn
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

mimmix kirjoitti:unique & JJunior

ootte vaan kateellisia! Ja voin kertoa että hyppäys 13 vuotta vanhasta vectrasta joka odotteli jättiremontteja tähän italialaiseen hurmuriin joka on sentään tältä vuosituhannelta, on maagisen mahtava loikka! Ja olen erittäin tyytyväinen.
Aina ennemmin 13 vuotta vanha ooppeli ku uus fiude..

Joku vanha takatuuppari fiiatti vois mennä, leluna..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Vastaa Viestiin