Isäntä sanoi että tuo mulle sopii paremmin ku entinen. Kettuillakseen sanoi, myönnän rehellisesti että ottaa päähän ku ei tuo saippuakuppi liiku mihinkään. Ei sillä että 115hv vectrakaan olisi mikään tykki ollut (varsinkaan kun huushollissa on -04 impreza wrx toisena autona) mutta kyllä sillä kaikki dx corollat jätti taakseen! Täytyy kai nykyään esittää mammaa markettimatkalla -kuskia ettei mene katu-uskottavuus. No joo, nyt meni ihan löpinäksi. Pointti oli se että onko tässä enää asiaa pyöriä käällä teidän opelistien sivuilla kun ei
ooppeli hiivatiksi - onko enää asiaa ocf foorumille?
ooppeli hiivatiksi - onko enää asiaa ocf foorumille?
Niin, tuli sitten viimein luovuttua rakkaasta vectrasta. Pahaa teki ja tippakin meinasi tulla linssiin (=ilonkyynel) mutta sinne jäi tosiaan vekkuli kaveri autoliikkeen pihaan ja matka jatkui -01 puntolla. Täytyy sanoa että eipä juuri kaduta (varsinkaan kun sain kaupanpäällisiksi Matti-pelin jota pelatessa saattaa oppia uusia asioita Matti Nykäsen elämästä) ja onhan tuo meno ihan toisenlaista - olkoonkin että tuo 60hv ei oikein kiihdy tonne motarille (kyllä muuten ottaa luonnon päälle) - mutta yllättävän jämäkkä ja tukeva on tommoseks kauppakassiks. Parkkipaikalla sitä ei meinaa nähdä ku on V70 volvo- ja avensis-farkkujen välissä
jumankaut että se on pieni.
Isäntä sanoi että tuo mulle sopii paremmin ku entinen. Kettuillakseen sanoi, myönnän rehellisesti että ottaa päähän ku ei tuo saippuakuppi liiku mihinkään. Ei sillä että 115hv vectrakaan olisi mikään tykki ollut (varsinkaan kun huushollissa on -04 impreza wrx toisena autona) mutta kyllä sillä kaikki dx corollat jätti taakseen! Täytyy kai nykyään esittää mammaa markettimatkalla -kuskia ettei mene katu-uskottavuus. No joo, nyt meni ihan löpinäksi. Pointti oli se että onko tässä enää asiaa pyöriä käällä teidän opelistien sivuilla kun ei
enää kotipihassa ole? Kun täällä on niin loistavaa sakkia... *nuoleskelua* Fiiattiklubia ei taida olla ja jos onkin ni eihän siihen sakkiin kehtaa liittyä!
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Re: ooppeli hiivatiksi - onko enää asiaa ocf foorumille?
www.ftcf.orgmimmix kirjoitti: Fiiattiklubia ei taida olla ja jos onkin ni eihän siihen sakkiin kehtaa liittyä!
Mutta pysyttele vaan täällä. Ehkä tulet järkiin ja vaihdat ton kauppakassin vaikka Opelin vastaavaan..
Corsa OPC -09
Re: ooppeli hiivatiksi - onko enää asiaa ocf foorumille?
Huhhuh ensinnäkin mä en meinannu pistää mitään carzoneita tohon - auton ei oo järkee näyttää miltää ratatykiltä jos sen huippunopeus on 155km/h ja kiihtyvyys 15,5s. Ja tuntu olevan vähän... umpimielistä ja outoo jengiä, mitä nyt vähän foorumia vilkasin. Ja ne puhu enemmän hajonneista autoista ku te täällä! Hahaa! Eiku mites..djtonzah kirjoitti: www.ftcf.org
Azzyyr, joo palstan taso on korkea koska jengillä tuntuu riittävän huumoritajua - no pakkohan sitä on olla jos ooppelilla ajaa. En oo vielä törmännyt opelistiin joka on ottanu nokkiinsa jos oon sille nauranu. Niin no tähän asti mulla on tietty itelläniki ollu vanha moneen kertaan ehjätty opelixi...
ja Racoon, juu impreza sopii mun mielestä mun käteen hirveen hyvin
Jos pistäs vähän euroja sukanvarteen ja vaihtas ton hiivatin sitten vaikka bertone astraan? se on niin makian näköönen.
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Jaahas, meillä on pihassa molemmat, ja molempia foorumeitakin tulee luettua. Eikä ole pahaa sanaa sanottavana kummastakaan, niillä on hiukan erilainen rooli. Jos on käyntiä marketissa, ottaa kuka tahansa perheen kolmesta autoilijasta mieluummin Punton, mutta kun lähdetään Lappiin, on alla Astra. Astra on ihan justiinsa vaihtumassa Zafiraksi, joten kahden merkin rinnakkaiselo jatkuu edelleen.
-Reijo-
-Reijo-
unique & JJunior
ootte vaan kateellisia! Ja voin kertoa että hyppäys 13 vuotta vanhasta vectrasta joka odotteli jättiremontteja tähän italialaiseen hurmuriin joka on sentään tältä vuosituhannelta, on maagisen mahtava loikka! Ja olen erittäin tyytyväinen.
ootte vaan kateellisia! Ja voin kertoa että hyppäys 13 vuotta vanhasta vectrasta joka odotteli jättiremontteja tähän italialaiseen hurmuriin joka on sentään tältä vuosituhannelta, on maagisen mahtava loikka! Ja olen erittäin tyytyväinen.
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
-
nicosamuli
- 'Admiral'

No en meinannu... Kyllä tuli jo kateltua että mihin ton vaihtais. Ei siksi että siitä pitäisi eroon päästä vaan vaihtamisen ilosta. Autojen kattelemisen ilosta.Hanskix kirjoitti:Eihän 13v ole oooppelille paljon mitään, ajele sillä Fibatsulla 13v, niin katotaan sitte...
No sos tolla vaikka vuoden ajelisi. Vie muuten aika sikavähän pensaa, 50 egellä ajoin melki 800 kilsaa!
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Aina ennemmin 13 vuotta vanha ooppeli ku uus fiude..mimmix kirjoitti:unique & JJunior
Joku vanha takatuuppari fiiatti vois mennä, leluna..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7