Kellään kokemuksia?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
kedaut_
'Kadett'
'Kadett'

Kellään kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja kedaut_ »

Eli semmosta et onko joku katkassu muna kadetista jousia että paljonko niit uskaltais katkasta?? vai onko ne ees tasapaksut?? en oo kerenny viel kattoo.... :D

-(z)- -(z)- -(z)- -(z)- -(z)- -(z)- -(z)- -(z)- -(z)- -(z)- -(z)- -(z)-
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

IMO osta madallusjouset (vaikka käytetyt jos ei uusiin ole varaa) tai anna auton olla korkealla. Jousia katkomalla ei mielestäni saavuta kuin surkeammat ajo-ominaiduudet ja mukavuuden, mutta saahan niistä ottaa pois sen verran että paikallaan pysyvät jos mieli tekee.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Joo, ei kannata lähtä vakiojousia katkomaan, tulee keikkulauta
mistä toi IMO on muuten lyhenne :D
Nismo, millo lie taas ajos
kedaut_
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kedaut_ »

joo nii mä vähän oon kuullukki et siitä tulee kiikkulauta mut pitääkö se sit oikeesti paikkaansa??? joo kai sitä vois jostai ettii madallus jouset jos edullisesti löytää... ei viitti tolla korkeudella pitää... (tarvii astinlaudan päästäkseen autoon) :D
Opel kadett E 1.2 nuhapumppu

Onnettoman
Pojan
Ensimmäinen
Lelu
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

-jupe- kirjoitti:mistä toi IMO on muuten lyhenne :D
In My Opinion
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

kedaut_ kirjoitti:joo nii mä vähän oon kuullukki et siitä tulee kiikkulauta mut pitääkö se sit oikeesti paikkaansa??? joo kai sitä vois jostai ettii madallus jouset jos edullisesti löytää... ei viitti tolla korkeudella pitää... (tarvii astinlaudan päästäkseen autoon) :D
Laita vaikka foorumille ostoilmoitus jos jollakulla sattuu olemaan ylimääräiset jouset?
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

takaa ei voi katkaista kun jousi on kartiokas. tai voi mutta ei se siellä pesässään enää pysy. :wink:

edestä on tullu joskus katkaistua tasan kierros. mutta ei niitä enää jousiksi voi sanoa. sama kun hevosreellä ajais.

osta oikeat madallusjouset ne maksaa vain vähän.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Vastaa Viestiin