Kellään kokemuksia?
Kellään kokemuksia?
Eli semmosta et onko joku katkassu muna kadetista jousia että paljonko niit uskaltais katkasta?? vai onko ne ees tasapaksut?? en oo kerenny viel kattoo....

IMO osta madallusjouset (vaikka käytetyt jos ei uusiin ole varaa) tai anna auton olla korkealla. Jousia katkomalla ei mielestäni saavuta kuin surkeammat ajo-ominaiduudet ja mukavuuden, mutta saahan niistä ottaa pois sen verran että paikallaan pysyvät jos mieli tekee.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
joo nii mä vähän oon kuullukki et siitä tulee kiikkulauta mut pitääkö se sit oikeesti paikkaansa??? joo kai sitä vois jostai ettii madallus jouset jos edullisesti löytää... ei viitti tolla korkeudella pitää... (tarvii astinlaudan päästäkseen autoon) 
Opel kadett E 1.2 nuhapumppu
Onnettoman
Pojan
Ensimmäinen
Lelu
Onnettoman
Pojan
Ensimmäinen
Lelu
Laita vaikka foorumille ostoilmoitus jos jollakulla sattuu olemaan ylimääräiset jouset?kedaut_ kirjoitti:joo nii mä vähän oon kuullukki et siitä tulee kiikkulauta mut pitääkö se sit oikeesti paikkaansa??? joo kai sitä vois jostai ettii madallus jouset jos edullisesti löytää... ei viitti tolla korkeudella pitää... (tarvii astinlaudan päästäkseen autoon)
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
takaa ei voi katkaista kun jousi on kartiokas. tai voi mutta ei se siellä pesässään enää pysy.
edestä on tullu joskus katkaistua tasan kierros. mutta ei niitä enää jousiksi voi sanoa. sama kun hevosreellä ajais.
osta oikeat madallusjouset ne maksaa vain vähän.
edestä on tullu joskus katkaistua tasan kierros. mutta ei niitä enää jousiksi voi sanoa. sama kun hevosreellä ajais.
osta oikeat madallusjouset ne maksaa vain vähän.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.