Vielä palatakseni tohon Evo VIII :iin, nii ei käytännössä päde toi 1.0bar vakio max ahdot...mut nää Japskithan on aika kokeneita näissä jutuissa, et paperilla alakanttiin ja jotain ihan muuta todellisuudessa...
Nii ja tää lemminkäinen ei vaan oo enää ees hyvä läppä...tai jos on tosissaan nii olen hyvin surullinen..........
ekasta postauksesta jo vähä tuntu et tää on joku menninkäis trolli
miksi pultata alumiininen lintulauta autoon joka ei koskaan saavuta sellaista nopeutta, että laudalla auringonkukansiemeniä mutustelevan oravan häntä edes hulmuaisi.
Toniska kirjoitti:Heti Tulee laput tänne kun olen käyny penkittämässä. katsotaan kuka sitten nauraa
taitaa nauraa kaikki....
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
mä lupaan nauraa oikein ääneen=)kyllä on kova kadetti JOS kaikki jutut pitää paikkansa luulen että tehot on oikeesti lähellä 120hv ja kovat äänet mitkä lisää tehoa sen 40-50hv loput tehot tulee kun kuljettaja kiihtyy nopeemmin kuin auto
mist ostit sen tarviketurbon ???? Pitäs kans heittää tohon mun Vectra 1.6ässään tarviketurbo et tulee 350hv. Kaveri kerto tos Karavaanilla kahvilla et A-tarvikkesta saa tarviketurboi eri tehoille. Ajattelin ostaa ton 350hv turbon ja heittää kii. Kaveri sano kans, et muuttuvakurkkusel kaasaril ei tartte tehä koneelle mitään ku se muuttuvakurkkunen hoitaa niinku noi tehot.
Sit se sano kans, et tehoputkee ei kannata laittaa tai palaa venttiilit. Se selitti jotain et pitää olla vastapainetta tai venat palaa.
ascona_hx40 kirjoitti:mist ostit sen tarviketurbon ???? Pitäs kans heittää tohon mun Vectra 1.6ässään tarviketurbo et tulee 350hv. Kaveri kerto tos Karavaanilla kahvilla et A-tarvikkesta saa tarviketurboi eri tehoille. Ajattelin ostaa ton 350hv turbon ja heittää kii. Kaveri sano kans, et muuttuvakurkkusel kaasaril ei tartte tehä koneelle mitään ku se muuttuvakurkkunen hoitaa niinku noi tehot.
Sit se sano kans, et tehoputkee ei kannata laittaa tai palaa venttiilit. Se selitti jotain et pitää olla vastapainetta tai venat palaa.
pistä kaks kiinni.... sittenhän on jo 700 hv...ja hommaat jostain ferrarin rekisterotteen ja näytät katsastusmiehelle että vastaa alustaltaan tätä ja prosentteja 0
--ilman kuskia 500hv , kuskin kanssa 24 pullon ahdoilla 1800hv--
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99