Mikä mallikohan?AM kirjoitti: Ensisilmäyksellä tuli mieleen ihan joku muu Opelin malli kuin Astra
Ananas GSi (Gynther?)
Re: Ananas GSi
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
V-V kirjoitti:Mikä mallikohan?

Eli Omega B
Itse harkitsisin vakavasti noiden sumareiden aukkojen tukkimista tuosta GSI:n puskimesta...
AM kirjoitti:V-V kirjoitti:Mikä mallikohan?
Eli Omega B
Itse harkitsisin vakavasti noiden sumareiden aukkojen tukkimista tuosta GSI:n puskimesta...
Ne oli umpinaiset mut tei siihen aukot!
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Niin on tullu naureskeltuu et varmaan halvin korisarja mitä kellään onGousti kirjoitti:Ihan hienon näköinen tulee kärrystä eikä taida hirveesti käydä ees lompakon päälle.. Noista helmoista sen verran et mistä ostit ne ja mitä makso??
Helmat ostin JJunior nimimerkillä kirjottavalta kaverilta, ja eikä maksanu paljo!
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Saitte ylipuhuttuu niitten listojen poiston....Olin että otan listat irti maaluuta varten niin lähti kiinnikeineen niin ajattelin et otan sit kokonaa pois. Millä muuten olette irrotelleet niitä liimoja kyljistä?on aika tiukassa nimittäin!
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Miten on noiden V40 helmapalojen kanssa, kun laitat ne jotain tasaista pintaa vasten (esim pöydälle), jääkö sauma irvistämään jommastakummasta päästä? Tarttis tietää tuo asia, kun olen samoja helmapaloja kaavaillut kakstonnisen takapuskimeen ja siinä kylkien alalaitojen muodot on vedetty viivoittimella 
Vectra 2000
Käytä lämpöä niin pitäs irrota helpommin. Itse totesin helpoimmaksi tavaksi lämmittää listaa hieman ja sitten varovasti vetää irti, niin että liimanauha jää oveen ehjänä kiinni. Kun lista on irti liimanauhan saa yhtenä kappaleena irti hieman lämmittämällä. Lopuksi tietty vielä rasvanpoisoaineella pienet liiman rippeet pois.
Listat on kyllä jo irti, niitä liimoja on tullu nyt nyplättyy ja lämpöö on tullu käytettyy!Juken kirjoitti:Käytä lämpöä niin pitäs irrota helpommin. Itse totesin helpoimmaksi tavaksi lämmittää listaa hieman ja sitten varovasti vetää irti, niin että liimanauha jää oveen ehjänä kiinni. Kun lista on irti liimanauhan saa yhtenä kappaleena irti hieman lämmittämällä. Lopuksi tietty vielä rasvanpoisoaineella pienet liiman rippeet pois.
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16