Oisit pitänyt sen semmosena ku oli toi tulee kalliiksi ja menee kone vituiksi kumminkin jos ei tee oikein kunnolla koko konetta ja kalliilla
Kestämään toi ei tule kumminkaan......
tumppa2 kirjoitti:Oisit pitänyt sen semmosena ku oli toi tulee kalliiksi ja menee kone vituiksi kumminkin jos ei tee oikein kunnolla koko konetta ja kalliilla
Vähän synkkää tekstiä heh....
Kestämään?? Mitävittua?? Perusteluja?? Ei tässä ylitte 300hv:tä olla hakemassakaan... Ja tottakai menee vitusti tonnia, mutta mitä sitte, kuka tässä rahastakaan mitään on puhunu.
tumppa2 kirjoitti:Oisit pitänyt sen semmosena ku oli toi tulee kalliiksi ja menee kone vituiksi kumminkin jos ei tee oikein kunnolla koko konetta ja kalliilla
Vähän synkkää tekstiä heh....
Kestämään?? Mitävittua?? Perusteluja?? Ei tässä ylitte 300hv:tä olla hakemassakaan... Ja tottakai menee vitusti tonnia, mutta mitä sitte, kuka tässä rahastakaan mitään on puhunu.
On luultavasti nähnyt niin paljon teidän räpellyksiä että tietää jo valmiiksi ettei se yli kuukautta kestä...
Enochian kirjoitti:
On luultavasti nähnyt niin paljon teidän räpellyksiä että tietää jo valmiiksi ettei se yli kuukautta kestä...
niin meidän tallissahan ei ennen tätä ole yhtään moottoria vaihdettu.. joten se oliskin aika outoa jos olis jotain rävellyksiä nähnyt.. nyt täytyy kyllä taas painottaa että tämä on siis Lazi ihan ensimmäinen auto ja ihan ensimmäinen projekti joten kyllä tä siinä suhteessa ihan hyvältä näyttää.. ite olisin tehnyt joitain asioita toisin mut antaa pojan nyt tehdä ihan itse. ja tekniikanvaihdokset mitä mä olen joskus tehnyt tai ollut tekemässä jonkun muun kanssa on onnistuneet vallan mainiosti.
Jos ny lämpimikseen tännekin jotain kirjottelis. Eli tänhetkinen tilanne on se et kone, laatikko ja johdot on kiinni. Tarvis lähipäivinä ruveta pakosarjaa tekemää jotta vois ahtimen ja muut romut laittaa kines.