Mitäs mieltä raati on tuosta

Keskustelua Opeleista
artisti
'Senator'
'Senator'

Mitäs mieltä raati on tuosta

Viesti Kirjoittaja artisti »

Linkki

Tommonen ois tulollaan

Korjailtu linkkiä vähän T.Ville
:roll:
Saintiel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Saintiel »

miten toi noin kallis on? Ecotec, säkä mittarin pyäritys:P en minä hakisi vaikka hienohan tuo:P
artisti
'Senator'
'Senator'

Saintiel kirjoitti:miten toi noin kallis on? Ecotec, säkä mittarin pyäritys:P en minä hakisi vaikka hienohan tuo:P

Eipä noin uutta halvemmalla oikein löydä siis jos hyvän haluaa. Tonnin parin kalikoita on saksassa vaikka kuinka, tietty jos työmaan itelleen haluaa niiin miksei :wink:
d-raketti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja d-raketti »

[url=www.tähän_osoite.com]Tähän linkin teksti[/url] :roll:
Make M
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Make M »

Siis onko tuo joku erikoisversio, ku on tuon hintainen? Ei tuo saksankieli oikein taitu 8)
artisti
'Senator'
'Senator'

Make M kirjoitti:Siis onko tuo joku erikoisversio, ku on tuon hintainen? Ei tuo saksankieli oikein taitu 8)
Tossa sama lontooksi

ABS, zentralverriegelung, el. Going away barrier, light alloy wheels, sun roof, el. Window lifter description: TOP Calibra 16v Cliff edition 0584, check book-maintained, air conditioning system, el.Schiebedach, el.FH, ZV m. FB, BBS Felgen(Sommerreifen), winter tire on steel wheels, NO RUST!!, Irm frontstostange, tail wing m. 3. Brake light, 40mm more deeply, double tube exhaust of Lexx, from 2.Hand, TUEV and ASU when desired again, the Calibra is genuine in a TOP condition!! Because of family increase to sell, with ask simply mailen or call.
päälikkö
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja päälikkö »

se on semmonen homma et paskoja saa aina halvemmalla
ei muuta ku haet pois vaan siistihän tuo on eikä pahanhintainenkaan tietysti köyhälle kallis -(z)- -(z)- -(z)- -(z)- -(z)-
rjm123
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rjm123 »

Das kiukkusen näkönen der kapistus!
Make M
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Make M »

Hae pois. Ei välttämättä huono kauppa.
peppesopel
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja peppesopel »

Ei se mun mielestä kallis oo,eikä kaikki saksan autot varmasti ole ruuvattuja!Hieno se on,ja suht uusikin!On hiukka erilainen ajaa ton ikänen clibra,kuin ne ysiykköset,jotka muistuttaa ajoltaan c-asconaa :lol:
Omega 2,5 steinmetz caravan, Manta A ,Kadett Gsi cabrio, Vectra2.2 Monza 3.0E, Bedford blitz
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

peppesopel kirjoitti:On hiukka erilainen ajaa ton ikänen clibra,kuin ne ysiykköset,jotka muistuttaa ajoltaan c-asconaa :lol:
Mitäs eroa tuon alustanosissa sitten on, siis muutakin kuin ikä?
T.J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

Joo mitä nyt ite oon Saksasta noita ooppeleita tuonu ni ite en maksanu turbostakaan paljon enempää kuin tuo toki jotain kulutusosia on tullu vaihdettua,mut tossa autossa voi ne olla kans hyvin edessä.
Hinta on mun mielestä aika kova,kun ottaa huomioon ettei tossa nyt mitään erikoista ole.
Sit ne viel verotuksessakin kostaa,kun kerran on noin vähän ajettu=enemmän veroja.
Toki tulee aika paljon kustannuksia matkoistakin,kun näyttäis olevan aikalailla etelässä autokin vielä.
Kyllä noita uudempiakin on aika paljon tarjolla.
Sillon,ku ite turbo calibraa hain oli juttu toisinpäin,ku tahdoin -94 mallia,jossa bägit uusia tuntui olevan enemmän eli noita 96 vm. sillon.
Kyllähän siellä niitä 2000 euron pommeja löytyy,kuten täältäkin,siellä nyt kuitenki tuo tarjonta on aikalailla parempi kuin täällä vieläkin.
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
artisti
'Senator'
'Senator'

T.J kirjoitti:Joo mitä nyt ite oon Saksasta noita ooppeleita tuonu ni ite en maksanu turbostakaan paljon enempää kuin tuo toki jotain kulutusosia on tullu vaihdettua,mut tossa autossa voi ne olla kans hyvin edessä.
Hinta on mun mielestä aika kova,kun ottaa huomioon ettei tossa nyt mitään erikoista ole.
Sit ne viel verotuksessakin kostaa,kun kerran on noin vähän ajettu=enemmän veroja.
Toki tulee aika paljon kustannuksia matkoistakin,kun näyttäis olevan aikalailla etelässä autokin vielä.
Kyllä noita uudempiakin on aika paljon tarjolla.
Sillon,ku ite turbo calibraa hain oli juttu toisinpäin,ku tahdoin -94 mallia,jossa bägit uusia tuntui olevan enemmän eli noita 96 vm. sillon.
Kyllähän siellä niitä 2000 euron pommeja löytyy,kuten täältäkin,siellä nyt kuitenki tuo tarjonta on aikalailla parempi kuin täällä vieläkin.
Totta tuokin mutta jos haluaa alle satkun ajetun niinkuin minä haluan niin kyllä se maksaa. Eikä noita 16v alle satkun metyjä hirveesti ole
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

peppesopel kirjoitti:On hiukka erilainen ajaa ton ikänen clibra,kuin ne ysiykköset,jotka muistuttaa ajoltaan c-asconaa :lol:
artisti kirjoitti: Eipä noin uutta halvemmalla oikein löydä siis jos hyvän haluaa. Tonnin parin kalikoita on saksassa vaikka kuinka, tietty jos työmaan itelleen haluaa niiin miksei
Nimenomaan!

Aika ero on kuusi vuotta (91 vs 97) uudemmalla autolla. Ei hyvää saa halvalla! Jonain päivänä kun hankin itselleni Calibran Mantan kaveriksi, tulee se ehdottomasti olemaan näitä viimeisiä ( -> 97) malleja.

Onnea Calibralle, hyvä peli se on!
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

artisti kirjoitti:
Totta tuokin mutta jos haluaa alle satkun ajetun niinkuin minä haluan niin kyllä se maksaa. Eikä noita 16v alle satkun metyjä hirveesti ole
[/quote]Ja mistäs sen sitten varmasti tietää että sillä on rullattu tuo alle 100tkm?
Vastaa Viestiin