Tommonen ois tulollaan
Korjailtu linkkiä vähän T.Ville
Tossa sama lontooksiMake M kirjoitti:Siis onko tuo joku erikoisversio, ku on tuon hintainen? Ei tuo saksankieli oikein taitu

Totta tuokin mutta jos haluaa alle satkun ajetun niinkuin minä haluan niin kyllä se maksaa. Eikä noita 16v alle satkun metyjä hirveesti oleT.J kirjoitti:Joo mitä nyt ite oon Saksasta noita ooppeleita tuonu ni ite en maksanu turbostakaan paljon enempää kuin tuo toki jotain kulutusosia on tullu vaihdettua,mut tossa autossa voi ne olla kans hyvin edessä.
Hinta on mun mielestä aika kova,kun ottaa huomioon ettei tossa nyt mitään erikoista ole.
Sit ne viel verotuksessakin kostaa,kun kerran on noin vähän ajettu=enemmän veroja.
Toki tulee aika paljon kustannuksia matkoistakin,kun näyttäis olevan aikalailla etelässä autokin vielä.
Kyllä noita uudempiakin on aika paljon tarjolla.
Sillon,ku ite turbo calibraa hain oli juttu toisinpäin,ku tahdoin -94 mallia,jossa bägit uusia tuntui olevan enemmän eli noita 96 vm. sillon.
Kyllähän siellä niitä 2000 euron pommeja löytyy,kuten täältäkin,siellä nyt kuitenki tuo tarjonta on aikalailla parempi kuin täällä vieläkin.
peppesopel kirjoitti:On hiukka erilainen ajaa ton ikänen clibra,kuin ne ysiykköset,jotka muistuttaa ajoltaan c-asconaa
Nimenomaan!artisti kirjoitti: Eipä noin uutta halvemmalla oikein löydä siis jos hyvän haluaa. Tonnin parin kalikoita on saksassa vaikka kuinka, tietty jos työmaan itelleen haluaa niiin miksei