Samaa oon itsekkin miettinyt. Ei ne taida muulla konsitlla pysyä paikallaan.Make M kirjoitti:Mulla on taas siro 46:tonen ja mietin omassa että poraan reiät pintoihin ja polkimiin. Sitten parilla uppokanta ruuvilla / poljin pinnat kiinni niin ei pitäisi irrota. No pienin ongelma mun kallu projeksissa
Opel "Carpila" ->MYYTY
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Joo, on mielenkiiintoista nähdä! Miksi muuten irroitat ne osat ennen maalausta? Eiks ne sais maalattua myös paikallaan?^^TeamAhma^^ kirjoitti:mää maalaan helmiäis violetilla sisustan osat tässä parin viikon sisään kato sitte minkä näkönen tulee ni saat hyvin vinkkiä että mitkä osat kannattaa maalata sun mielestä mulla tulee nimittäin kaikki osat mitkä vaa irti lähtee ni sillä violetilla
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
- ^^TeamAhma^^
- 'Senator'

- Viesti:
miksei ne onnistuis paikallakin mutta ne on nii helppo ottaa pois että ei kannata alkaa pellelilemään ja joutuu hinkata ne muovi osat tosi hyvin ku niihin on vejetty jotakin tököttiä missä on rasvaa seassa ku maalaa ni tulee semmosia rasvan hylkimiä kohti aivan törkeän paljon...Calipra kirjoitti:Joo, on mielenkiiintoista nähdä! Miksi muuten irroitat ne osat ennen maalausta? Eiks ne sais maalattua myös paikallaan?^^TeamAhma^^ kirjoitti:mää maalaan helmiäis violetilla sisustan osat tässä parin viikon sisään kato sitte minkä näkönen tulee ni saat hyvin vinkkiä että mitkä osat kannattaa maalata sun mielestä mulla tulee nimittäin kaikki osat mitkä vaa irti lähtee ni sillä violetilla
ite hinkkasin rasvan poistoainaalla eikä meinannukaan lähteä se rasva pois siitä ni otin tinneriä ja sillä hinkkasin kauan aina yhtä kohtaa ni sitte alko maalaus onnistumaan
EI vauhti tapa, vaan äkillinen pysähdys?
HTTP://WWW.ITAKYLATUNING.TK
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 734#655734
HTTP://WWW.ITAKYLATUNING.TK
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 734#655734
Ihan haluaisin kysäistä mielipidettä. Calibraan löytyy kaksi vannesarjaa, molemmat 17"
Ensin löytyy mvk-2 vanteet:

Ja Alessio Girot:

Kummat näyttää paremmalta ton uuden ulkoasun kanssa?
Itse olen noiden MVK-2:ten kannalla, vaikka onhan ne aika "tavalliset"...
Ensin löytyy mvk-2 vanteet:
Ja Alessio Girot:
Kummat näyttää paremmalta ton uuden ulkoasun kanssa?
Itse olen noiden MVK-2:ten kannalla, vaikka onhan ne aika "tavalliset"...
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Ylemmät ehdottomasti, noit alempii halppis alesioit jotka oli jossaa vaihees tarjoukses näkee kaupungis joka amiksella yms.
Ei enää noita, noihin on kyllästyny.
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ei taida vaan olla kovin lopullinen ratkaisu tuo kiillottaminen, ne eivät pysy kiiltävinä ellei niitä vahaa ja kiillota parin viikon välein, muuten ne hapettuu ja tosi herkästi koska pintaa ei suojaa mikään muu kuin vaha. Hyvä ajatus tosin. Auto on kuitenkin käyttökotelo jolla on tarkoitus ajaa koko kesä ja seuraava talvikin. Eri juttu jos kyseessä olisi "näyttely puudeli" jolla ei ajeta.jalu78 kirjoitti:kiillota nuo alessiotkaverin bemarissa oli aika asiallisen näköiset...
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Ylemmät on alunprin tuommoiset kiiltävät, mutta joutuuhan niitäkin pitämään puhtaana, eihän ne muuten miltään näytä. Noi ylemmät on kyl varmaan ne mihin päädytään.AksuPaksu kirjoitti:ylemmät, joita joudut kiilottamaan kokoajan, tai sitten alemmat matta grafiitin harmaana, tai mattamustana.
Mitäs muuten mahtas näyttää huulivanteet auton tyyliin kaksväriseksi maalattuna?
Huulivateet joissa olis keskiö maalattu joko mustalla tai tolla lilalla olis kieltämättä piste i:n päälle
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Lakka olis ehkä ainoa millä se pita pysyisi, vaikka olen kuullut että se alumiinin pinta saattaa hapettua lakankin läpi. Lisäksi lakka usein näyttää hieman "keltaiselta" kiiltävän pinnan päällä?datzka kirjoitti:kiillottaa ja lakka päälle? ja jotenki irstas toi takasiipi musta,ei sovi oikee yhtää mun silmään :/
Toi takaspoileri on ollu koko projektin "sydän" ja se joka sysäsi liikkeelle koko homman. Se ninmittäin oli autossa jo silloin kun se ostettiin ja kieltämättä sillon näyti hieman yksinäiseltä:
Nyt kun muu koppa on kans vähän "erikoisempi" sopii toi spoikka jo paljon paremmin. Lisäksi en ole kenelläkään muulla nähnyt samanlaista, onhan se ainakin yksilöllinen!
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Tänään sain tietää että loppuviikosta tai ensi viikon aluss saan lopultakin etupuskurin ja helmalevikkeet
Jos nyt lopultakin sais tuon muutoksen ja maalauksen valmiiksi
Kaksi ja puoli kuukkautta niitä on odoteltu, luulis että saa tavaran tänne nopeamminkin
Parin viikon kuluttua pitäis olla koppa kasassa jos nyt tämäkään aikataulu sitten pitää...
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut