Opel "Carpila" ->MYYTY

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carpila »

Make M kirjoitti:Mulla on taas siro 46:tonen ja mietin omassa että poraan reiät pintoihin ja polkimiin. Sitten parilla uppokanta ruuvilla / poljin pinnat kiinni niin ei pitäisi irrota. No pienin ongelma mun kallu projeksissa 8)
Samaa oon itsekkin miettinyt. Ei ne taida muulla konsitlla pysyä paikallaan.
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

^^TeamAhma^^ kirjoitti:mää maalaan helmiäis violetilla sisustan osat tässä parin viikon sisään kato sitte minkä näkönen tulee ni saat hyvin vinkkiä että mitkä osat kannattaa maalata sun mielestä mulla tulee nimittäin kaikki osat mitkä vaa irti lähtee ni sillä violetilla :wink:
Joo, on mielenkiiintoista nähdä! Miksi muuten irroitat ne osat ennen maalausta? Eiks ne sais maalattua myös paikallaan?
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
^^TeamAhma^^
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ^^TeamAhma^^ »

Calipra kirjoitti:
^^TeamAhma^^ kirjoitti:mää maalaan helmiäis violetilla sisustan osat tässä parin viikon sisään kato sitte minkä näkönen tulee ni saat hyvin vinkkiä että mitkä osat kannattaa maalata sun mielestä mulla tulee nimittäin kaikki osat mitkä vaa irti lähtee ni sillä violetilla :wink:
Joo, on mielenkiiintoista nähdä! Miksi muuten irroitat ne osat ennen maalausta? Eiks ne sais maalattua myös paikallaan?
miksei ne onnistuis paikallakin mutta ne on nii helppo ottaa pois että ei kannata alkaa pellelilemään ja joutuu hinkata ne muovi osat tosi hyvin ku niihin on vejetty jotakin tököttiä missä on rasvaa seassa ku maalaa ni tulee semmosia rasvan hylkimiä kohti aivan törkeän paljon...

ite hinkkasin rasvan poistoainaalla eikä meinannukaan lähteä se rasva pois siitä ni otin tinneriä ja sillä hinkkasin kauan aina yhtä kohtaa ni sitte alko maalaus onnistumaan
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Ihan haluaisin kysäistä mielipidettä. Calibraan löytyy kaksi vannesarjaa, molemmat 17"
Ensin löytyy mvk-2 vanteet:
Kuva
Ja Alessio Girot:
Kuva
Kummat näyttää paremmalta ton uuden ulkoasun kanssa?
Itse olen noiden MVK-2:ten kannalla, vaikka onhan ne aika "tavalliset"...
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JJunior »

maalaa nuo girot tyyliin sopivalla värillä ni tuloo hiano, metalli musta tai grafiitin harmaa vois sopia 8)
2.0t Re85
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

ylemmät tai sitten alemmat matta mustana.
Eagle|
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Eagle| »

Ylemmät ehdottomasti, noit alempii halppis alesioit jotka oli jossaa vaihees tarjoukses näkee kaupungis joka amiksella yms. :D Ei enää noita, noihin on kyllästyny.
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Make M
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Make M »

Alessiot oikeassa värissä ehdottomasti. Ei nuo bling bling mallit käy tuohon väritykseen, eikä muutenkaan mihinkään autoon mielestäni. Noita kiiltäviä vanteita on jo liikaa liikenteessä.
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

kiillota nuo alessiot :wink: kaverin bemarissa oli aika asiallisen näköiset...
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

jalu78 kirjoitti:kiillota nuo alessiot :wink: kaverin bemarissa oli aika asiallisen näköiset...
Ei taida vaan olla kovin lopullinen ratkaisu tuo kiillottaminen, ne eivät pysy kiiltävinä ellei niitä vahaa ja kiillota parin viikon välein, muuten ne hapettuu ja tosi herkästi koska pintaa ei suojaa mikään muu kuin vaha. Hyvä ajatus tosin. Auto on kuitenkin käyttökotelo jolla on tarkoitus ajaa koko kesä ja seuraava talvikin. Eri juttu jos kyseessä olisi "näyttely puudeli" jolla ei ajeta.
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
datzka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja datzka »

kiillottaa ja lakka päälle? ja jotenki irstas toi takasiipi musta,ei sovi oikee yhtää mun silmään :/
AksuPaksu
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja AksuPaksu »

ylemmät, joita joudut kiilottamaan kokoajan, tai sitten alemmat matta grafiitin harmaana, tai mattamustana.

Mitäs muuten mahtas näyttää huulivanteet auton tyyliin kaksväriseksi maalattuna :oops: ?
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

AksuPaksu kirjoitti:ylemmät, joita joudut kiilottamaan kokoajan, tai sitten alemmat matta grafiitin harmaana, tai mattamustana.

Mitäs muuten mahtas näyttää huulivanteet auton tyyliin kaksväriseksi maalattuna :oops: ?
Ylemmät on alunprin tuommoiset kiiltävät, mutta joutuuhan niitäkin pitämään puhtaana, eihän ne muuten miltään näytä. Noi ylemmät on kyl varmaan ne mihin päädytään.
Huulivateet joissa olis keskiö maalattu joko mustalla tai tolla lilalla olis kieltämättä piste i:n päälle :wink: Ei vaan taida olla varaa hankkia uusia vanteita tähän hätään....
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

datzka kirjoitti:kiillottaa ja lakka päälle? ja jotenki irstas toi takasiipi musta,ei sovi oikee yhtää mun silmään :/
Lakka olis ehkä ainoa millä se pita pysyisi, vaikka olen kuullut että se alumiinin pinta saattaa hapettua lakankin läpi. Lisäksi lakka usein näyttää hieman "keltaiselta" kiiltävän pinnan päällä?

Toi takaspoileri on ollu koko projektin "sydän" ja se joka sysäsi liikkeelle koko homman. Se ninmittäin oli autossa jo silloin kun se ostettiin ja kieltämättä sillon näyti hieman yksinäiseltä:
Kuva

Nyt kun muu koppa on kans vähän "erikoisempi" sopii toi spoikka jo paljon paremmin. Lisäksi en ole kenelläkään muulla nähnyt samanlaista, onhan se ainakin yksilöllinen!
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Tänään sain tietää että loppuviikosta tai ensi viikon aluss saan lopultakin etupuskurin ja helmalevikkeet :P Jos nyt lopultakin sais tuon muutoksen ja maalauksen valmiiksi :D Kaksi ja puoli kuukkautta niitä on odoteltu, luulis että saa tavaran tänne nopeamminkin :) Parin viikon kuluttua pitäis olla koppa kasassa jos nyt tämäkään aikataulu sitten pitää...
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Vastaa Viestiin