En varmaan osannut hakua käyttää oikein, mutten löytänyt mistään... Mitkäs on tuon 4.0 koneen strategiset mitat, iskunpituus, kangenpituus ja poraus? Varmaan on enemmän vääntökone kuin kiereoskone, mutta mitenkäs se käyttäytyy... Kuinka paljon kiertää? Ottaako hitaasti kierrokset?
sehän riippuu ihan siitä miten se on rakennettu, eli mitkä nokat ja minkälainen polttoaineen syöttö ym. Kierroksia ottaa huomattavasti paremmin kuin 3.0 ja kiertää rajoittajaan joka vaihteella(6500rpm)
Mutta tosiaan kyllä se lähinnä vääntömoottori on. Vääntö on tautinen verrattuna esim 3.0 ja jaksaa esim polttaa kumia 2-vaihteella 1000rpm -->
kolmosella jaksaa myös sutia ihan hyvin jos voimansiirto kestää.
...vielä jäi tuo yksi asia, eli mikäs noissa on kankien pituus, ns. "vakiona"? Entäs sinun kokoonpanossasi, mikäli olen joskus oikein lukenut, on siellä PO:n kanget ja wisecon mukit?
Väri on aika erikoinenkun se ulkona näyttä jos ei paista aurinko niin ihan mustalta mutta jos siihen jostain osuu keino valoa niin se vähän näyttää rusehtavalta ja auringossa sitten ihan vihertävän keltaiselta....aika vaikea selittää.
Toi väri on livenä tosi tyly...sopii oikeen hyvin Juzzin autoon...
A_Manta_1972 kirjoitti:...vielä jäi tuo yksi asia, eli mikäs noissa on kankien pituus, ns. "vakiona"? Entäs sinun kokoonpanossasi, mikäli olen joskus oikein lukenut, on siellä PO:n kanget ja wisecon mukit?
A_Manta_1972 kirjoitti:...vielä jäi tuo yksi asia, eli mikäs noissa on kankien pituus, ns. "vakiona"? Entäs sinun kokoonpanossasi, mikäli olen joskus oikein lukenut, on siellä PO:n kanget ja wisecon mukit?
Joo PO:n kanget ja 135 pitkät Ja tosiaan wisecon männät
Kiitos ja kumarrus. Omaa projektia varten olen pähkäillyt kohta vuoden ( hitaasti hyvä tulee ) kanki(kampi?)suhdetta, ja kierrosominaisuuksia... Ehkä se sitten on uskottava, että kyllä 85/137 kombinaatiolla kiertää "normaalisti", eikä hyydy jo viiden tonnin jälkeen.