Monesti on opel jättänyt taipaleelle?
-
Schimanski
- 'Admiral'

Eka Ooppeli -85 Kadett 1,3 s ei jättäny kertaakaan, pari kertaa kyllä nilkutettiin kotiin. Yhesti oli jäkopään hihna hypänny yhellä pykälällä, kun edellisen omistajan jäljiltä oli jääny ylimääränen pultti pyörimään sen hihnan suojakotelon sisään. Toisen kerran kiihdytyspumpun kalvon hajoaminen esti nopean etenemisen. Mutta kuten sanoin aina päästiin kotiin.
2,0 8 v Vectrasta meni emännällä vesipumppu. Muuten ei mitään 240 tkm.
1,8 Astra Coupe Bertone, ei mitään 60tkm.
2,0 8v Calibra -91 katti tukkoon 240 tkm kohdalla, muuten ei mitään. Itse ajelin n. 30tkm.
2,5 V6 Calibra -95 160 tkm ei mitään. ( itse n. 20tkm)
Nykyisessä 2,5 V6 Calibrassa -97 , 96 tkm ei mitään vikoja. Eikä myöskään nykyisessä Vectra GTS 2,0 Turbossa ( vasta 35 tkm).
2,0 8 v Vectrasta meni emännällä vesipumppu. Muuten ei mitään 240 tkm.
1,8 Astra Coupe Bertone, ei mitään 60tkm.
2,0 8v Calibra -91 katti tukkoon 240 tkm kohdalla, muuten ei mitään. Itse ajelin n. 30tkm.
2,5 V6 Calibra -95 160 tkm ei mitään. ( itse n. 20tkm)
Nykyisessä 2,5 V6 Calibrassa -97 , 96 tkm ei mitään vikoja. Eikä myöskään nykyisessä Vectra GTS 2,0 Turbossa ( vasta 35 tkm).
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
2 kertaa jättäny. Eka kerran hyyty ku alakerta poksahti ajettu 470tkm. No siitä sitte eiku vaa koneen vaihtoon ku halvalla sai. Koneen vaihon jälkee tuli sitte otettua ekat savut siitä koneesta. Jotenkin pääs innostumaan myös kumia polttamaan ja kansipahvi palo samalla.
Nyt on sitte ala- ja yläkerta rempattu KUNNOLLA nii jos sitä nyt taas selviäis tällä umpitehokkaalla 1.3 ässällä eteenpäin. 
-
mustavihannes
- 'Kadett'

mulla ei tämä opelistin ura alkanu auvoisesti, noin kk päästä ostosta kuului kiihdyttäessä (kierroksia about 4 tonnia) metka ääni pellin alta ja sitä seurasi täydellinen black out, jakohihnarattasta kampiakselilta oli kiila murtunu ajan myötä, siitä seurasi "muuttuva jako" ---> 16 kieroa ventiiliä ja halki mennyttä ohjuria, olipa lähellä silloin että minusta tulee ex-opelisti..
toisen kerran olen jääny matkalle viime juhannuksena kun ajoin mökille mennessä öljypohjan kiveen ---> öljyn vaihto pitkän kaavan mukaan (eli öljypohja+ öljyt..)
muutoin on pärjäilly kun on pitää työkalut mukana
toisen kerran olen jääny matkalle viime juhannuksena kun ajoin mökille mennessä öljypohjan kiveen ---> öljyn vaihto pitkän kaavan mukaan (eli öljypohja+ öljyt..)
muutoin on pärjäilly kun on pitää työkalut mukana