Monesti on opel jättänyt taipaleelle?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
GAstra
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja GAstra »

"Ei oo Ooppeli kertaakaan jättäny mua tienpäälle, mutta minä olen jättänyt Ooppelin monestikin... " :lol:
--
GAstra
Schimanski
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

-90 Kadetti on kerran jättänyt taipaleelle. Onneksi ei ollut pitkä matkaa enää. Syy sähkövika.
Helvetissä On Syntisen Taivas.
jezze
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jezze »

kerran kadetti jätti jakohihnan poikettua, mutta eipä oo ennen sitä eikä jälkeen tarvinnu nökötellä tienposkessa.
mrraven
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mrraven »

Omegalla 380 000 takana kertaakaan minun aikana ei oo jättänyt tien päälle. "Koputtaa puuta"
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meska »

Ei tähän topiciin uskalla vastata ku kadetin (talviauto) hihnan vaihdosta ei oo mitään tietoo :D Jos nyt kirjotan tänne että ei ___________ niin varmasti huomenna saa olla soittamassa jotain hinaileen :roll: :lol:
BMW M3 E92 Coupé
opelgsi8v
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja opelgsi8v »

Kerran kadetti jätti pihaan. Ei lähtenyt käyntii kun ei pensaa tullu..
Katottii bensapumpun moottoria että onko sökö mutta ei ollu vika siinä vaan releessä :)
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Kerran jäin nelostien varteen Veculla ku rengas puhkes.
Sit ku sattu vararenkaana oleen astetta leveempi pyörä :o niin mahto näyttää hassulta takaapäin... Niinhän sitä sitten ajettiin koko loppukesä.
Skaj
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Skaj »

Pari kertaa oon jääny -89 kadetilla, kerran katkes bensaletku edellisillan irroitusten tuloksena ja toisella kertaa repes liitokset lähettäessä oikean eturenkaan alta.. jostain tukivarresta tipahti pala, ja sit se repes pohjasta irti kokonaan.. nyt skulaa taas :)
lowcali
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja lowcali »

Eka Ooppeli -85 Kadett 1,3 s ei jättäny kertaakaan, pari kertaa kyllä nilkutettiin kotiin. Yhesti oli jäkopään hihna hypänny yhellä pykälällä, kun edellisen omistajan jäljiltä oli jääny ylimääränen pultti pyörimään sen hihnan suojakotelon sisään. Toisen kerran kiihdytyspumpun kalvon hajoaminen esti nopean etenemisen. Mutta kuten sanoin aina päästiin kotiin.

2,0 8 v Vectrasta meni emännällä vesipumppu. Muuten ei mitään 240 tkm.

1,8 Astra Coupe Bertone, ei mitään 60tkm.

2,0 8v Calibra -91 katti tukkoon 240 tkm kohdalla, muuten ei mitään. Itse ajelin n. 30tkm.

2,5 V6 Calibra -95 160 tkm ei mitään. ( itse n. 20tkm)

Nykyisessä 2,5 V6 Calibrassa -97 , 96 tkm ei mitään vikoja. Eikä myöskään nykyisessä Vectra GTS 2,0 Turbossa ( vasta 35 tkm).
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku

-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
ama
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ama »

f-astralla 42tkm takana ja kerran jättäny tien päälle. laturi keitti akun tyhjäks
woof
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja woof »

kerran, astrasta laturin hihna poikki.
Chikki
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Chikki »

2 kertaa jättäny. Eka kerran hyyty ku alakerta poksahti ajettu 470tkm. No siitä sitte eiku vaa koneen vaihtoon ku halvalla sai. Koneen vaihon jälkee tuli sitte otettua ekat savut siitä koneesta. Jotenkin pääs innostumaan myös kumia polttamaan ja kansipahvi palo samalla. :oops: Nyt on sitte ala- ja yläkerta rempattu KUNNOLLA nii jos sitä nyt taas selviäis tällä umpitehokkaalla 1.3 ässällä eteenpäin. :roll:
mustavihannes
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja mustavihannes »

Kerran on B-raketti hyytyny, katkojan kärjet(ylläripylläri) sano sopimuksen irti. Eikä se matkanteko siihen olis tyssänny, ellei varakärjet ois ollu vääränmalliset. Toinen kerta oli lähellä, kun cruisingeissa jarrut hävisi pääsylinterin yhden kumin haljettua. Mut kyllähän sillä kotio pääs... -(z)-
callu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja callu »

mulla ei tämä opelistin ura alkanu auvoisesti, noin kk päästä ostosta kuului kiihdyttäessä (kierroksia about 4 tonnia) metka ääni pellin alta ja sitä seurasi täydellinen black out, jakohihnarattasta kampiakselilta oli kiila murtunu ajan myötä, siitä seurasi "muuttuva jako" ---> 16 kieroa ventiiliä ja halki mennyttä ohjuria, olipa lähellä silloin että minusta tulee ex-opelisti..

toisen kerran olen jääny matkalle viime juhannuksena kun ajoin mökille mennessä öljypohjan kiveen ---> öljyn vaihto pitkän kaavan mukaan (eli öljypohja+ öljyt..)

muutoin on pärjäilly kun on pitää työkalut mukana :D
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

Koko ajan odotellaan sitä ensimmäistä kertaa :)
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Vastaa Viestiin