vectrassa mulla oli -40weitec ja siinä oli muistaakseni tuo 310mm..
että se sama siin varmaankii on

varmaan laskeekin ton verran ku pistää madallusjouset vakio iskareille!!Tissi Paroni kirjoitti:Weitecin jouset on ihan paskoja, tänään -40 ja ens kuussa -70. Laatua laatua.

Kyllä alusta on itellä kondiksessa (Irmeli/ Koni)c-cona 2.0i kirjoitti:varmaan laskeekin ton verran ku pistää madallusjouset vakio iskareille!!
mulla b-ascossa 100mm madaltavat jouset vakio iskareilla ollu pari kuukautta ja nyt on vakioon nähden madallusta liki 20cm ku iskarit pohjassa kulkee koko ajan..
joten kandee varmaan hommaa ne jousille tarkoitetut iskarit jos meinaa hyötyä muuta ku ulkonäöllisesti madalluksesta
kylläkai ne hyvätkin jouset läsähtää linttaan jos iskarit ei avita niide toimintaa juuri yhtää

Mun mielstä topicissa lukee ihan selkeesti "opel calibra -91 madallus 310mm"ROKKARI2004 kirjoitti:Luetun ymmärtäminend-raketti kirjoitti:Jaa että oikeen 31 cm madallus, mahtaa olla aika lowrider^^TeamAhma^^ kirjoitti:elikkä mulla on rekisteri otteeseen merkitty että 310mm navasta lokariin ni monenko millin madallus se sillon oikeen on ??![]()