opel calibra -91 madallus 310mm

Keskustelua Opeleista
JarB
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja JarB »

tietysti mitataan keskeltä :evil:

vectrassa mulla oli -40weitec ja siinä oli muistaakseni tuo 310mm..
että se sama siin varmaankii on :roll:
**ex Vectra c20xe**
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tissi Paroni »

Weitecin jouset on ihan paskoja, tänään -40 ja ens kuussa -70. Laatua laatua.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
c-cona 2.0i
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja c-cona 2.0i »

Tissi Paroni kirjoitti:Weitecin jouset on ihan paskoja, tänään -40 ja ens kuussa -70. Laatua laatua.
varmaan laskeekin ton verran ku pistää madallusjouset vakio iskareille!!
mulla b-ascossa 100mm madaltavat jouset vakio iskareilla ollu pari kuukautta ja nyt on vakioon nähden madallusta liki 20cm ku iskarit pohjassa kulkee koko ajan..
:lol: joten kandee varmaan hommaa ne jousille tarkoitetut iskarit jos meinaa hyötyä muuta ku ulkonäöllisesti madalluksesta
kylläkai ne hyvätkin jouset läsähtää linttaan jos iskarit ei avita niide toimintaa juuri yhtää
ei vauhti mutta se tyyli
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tissi Paroni »

c-cona 2.0i kirjoitti:varmaan laskeekin ton verran ku pistää madallusjouset vakio iskareille!!
mulla b-ascossa 100mm madaltavat jouset vakio iskareilla ollu pari kuukautta ja nyt on vakioon nähden madallusta liki 20cm ku iskarit pohjassa kulkee koko ajan..
:lol: joten kandee varmaan hommaa ne jousille tarkoitetut iskarit jos meinaa hyötyä muuta ku ulkonäöllisesti madalluksesta
kylläkai ne hyvätkin jouset läsähtää linttaan jos iskarit ei avita niide toimintaa juuri yhtää
Kyllä alusta on itellä kondiksessa (Irmeli/ Koni) 8) Oon vaan niin paljon kuullu negatiivista palautetta tuosta weitec merkistä, kuuleman mukaan muutama liike jättänyt valikoimastaan pois sen huonon laadun ja palautusten takia?!
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Käsittääkseni suurin ongelma vakioiskareilla madallusjousien kanssa on lähinnä liian pitkä ulosjousto-> tarpeeksi syvissä kuopissa voi jousi lähteä paikaltaan.

Kyllä ne jouset sen auton painon kannattelee,joten jos vieterit kuoleentuvat on syytä etsiä jostain muualta kuin iskareista...

Kadetissa oli alla -40mm intraxit vakioiskareilla(tosin nekin laitettiin uudet jousien kanssa samalla) ja reilun 3v ajon jälkeen ei miksikään olleet vielä menneet...
c-cona 2.0i
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja c-cona 2.0i »

mut 40mm madalluksella toki iskarit voikin toimia mut joskus porukka valittaa ku ei alusta toimi ku on 10 vuotta vanhoille vakio iskareil pistetty madallus jouset ja ei tullukkaan hyvä alusta :D
pitäs itelläki löytää huomattavasti lyhemmät iskarit b-ascoon
ei vauhti mutta se tyyli
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Mulla oli jotain 320 mm lokarista napaan weitecin -35mm satsilla, eli toi olisi n.-40mm
Leon FR 20vt
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

c-cona 2.0i kirjoitti: pitäs itelläki löytää huomattavasti lyhemmät iskarit b-ascoon
kehuvat c-ascon takaiskarien olevan sopivan lyhyitä??
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Re: opel calibra -91 madallus 310mm

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

ROKKARI2004 kirjoitti:
d-raketti kirjoitti:
^^TeamAhma^^ kirjoitti:elikkä mulla on rekisteri otteeseen merkitty että 310mm navasta lokariin ni monenko millin madallus se sillon oikeen on ??
Jaa että oikeen 31 cm madallus, mahtaa olla aika lowrider
Luetun ymmärtäminen :wink: :wink:
Mun mielstä topicissa lukee ihan selkeesti "opel calibra -91 madallus 310mm" :wink:
Vastaa Viestiin