Xenonit B omppuun

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

tuomaspitkanen kirjoitti: Btw, näissä jälkiasenteisissa kannattaa ilmeisesti kytkeä valoautomatiikka pois, jotta vältytään turhilta valojen sytyttelyiltä (näin pidennetään xenon-polttimoitten ikää)
Mulla se automatiikka on jo selkärangassa asti,kun auto käynnistetään,samantien laitan katkaisijasta valot parkeille,etteivät kerkiä syttymään ja vältytään turhalta räpsyttelyltä... 8)
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

tuomaspitkanen kirjoitti:Jokos sulla on xenonit kiinni kun tollasia kyselet? :wink:
Ei oo, piti laittaa että näkis armeijassa käydä mutta nyt tuli ainakin vuosi lykkäystä että niin akuutti tarve ei niille ole enää, mutta katsotaan.. :wink:
diexsel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja diexsel »

AKE:n sivuilta:
Toiminnaltaan automaattinen Xenonajovalojen suuntauksen säätölaitteen tulee olla uusissa autotyypeissä 1.10.1998 lähtien ja 1.10.2000 lähtien kaikissa käyttöönotetuissa autoissa.

Eikös toi meinaa, että esimerkiksi kaikkiin G-Astroihin voi laittaa Xenonit ilman automaattista säätöä, koska autotyyppi on tullut ennen 1.10.1998.
Non Gradus Anus Rodentum! (Not Worth A Rats Ass!)
Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!)
Vescere bracis meis (Eat my shorts)
Stercus accidit (Shit happens)
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

nii se taitaa olla, mulla kun on otettu Omppu käyttöön 26.10.1998 niin joutuisin laittamaan sen valo säädön automaattiseksi, noh katotaan jahka saan tilattua jossain vaiheessa sen sarjan, en mä ainakaan rupea laittamaan sitä automaattiseksi, koska olen huomannut että omissa linssi umpoissa polttimon edessä on jokin kupu tai vastaava joka tekee siihen linssin keskelle sellaisen tumman varjon, ja H1 polttimo on täysin kirkas, eli se varjo tulee sieltä linssin sisältä jolloin sen ei pitäisi häikästä vastaan tulijaa, ja kun leikkasin paperiin sopivan kokoisen reijän ja laitoin sen umpion päälle niin se varjo kohta ei ottanut yhtään silmiin vaikka pää oli umpion tasolla
diexsel
'Senator'
'Senator'

Mutta eikös sun Ompun tyyppi ole otettu käyttöön ennen tota päivämäärää. Eli se autotyyppi on jo ollut...kun lukee kuin piru raamattua, joten ei tarvitse automaattista säätöä???
Kannattaa visiin kuitenkin kysyä AKE:sta onko tulkintani oikea.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Olen pistänyt Ake:lle jo 3 mailia ja yhtään vastausta ei ole tullut takaisin, että se siitä niitten neuvoista
diexsel
'Senator'
'Senator'

Aika hitaita yleensäkin vastaamaan noi valtion virastot ...tana. :evil:
jukkapoika77
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jukkapoika77 »

-jupe- kirjoitti:Jos pystyt valita niin ota 4000-4500Kelvinin värilämpötilalla polttimot.
Valo on vähemmän sinistä ja näyttää ehkä vähän paremmin kuin 6000K.

mulla on ollu ventossa 6500 kelviniset poltimot ja ne oli kyllä pirun komeet ja näytti hyvin,jos nyt ostaisin xenonit niin valitsisin 12000k.ne on jo niinku purppurat,varmaan tosi hyvän näköiset.(auringon valo muistaakseni noin 10000 kelviniä)
omega b2 farkku 2,2 16v.tomaatti

ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

mutta paras valoteho on siinä 4500 kelviniä olevassa polttimossa, näin olen lukenut, mut ite kyl tilaan siitä sen seuraavan kelvin teholla olevan että saa sitä sinistä väriä enemmän
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

veikka81 kirjoitti:mutta paras valoteho on siinä 4500 kelviniä olevassa polttimossa, näin olen lukenut, mut ite kyl tilaan siitä sen seuraavan kelvin teholla olevan että saa sitä sinistä väriä enemmän
Oot kohta tilaamassa vai?
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

kuten viesteistä voi päätellä niin olen , työt alko viikko sitten, niin ihan heti en pysy tilamaan mutta pian kuitenki, tää on ainut maili minkä olen saanut Ake:lta koskien noita Xenoneita.
Kiitos yhteydenotostanne!
Olemme vastaanottaneet viestinne. Ajoneuvotekniikan ja katsastuksen sähköpostipalvelu on ruuhkautunut, joten kaikkiin katsastusasiakkaiden sähköpostitiedusteluihin emme valitettavasti pysty vastaamaan. Otamme kuitenkin kaikki palautteet ja kyselyt huomioon, kun kehitämme internetsivujamme.
Mikäli asiaanne ei löydy vastausta edellä mainituista lähteistä eikä sähköpostiviestiinne ole vastattu viikon kuluessa, on teillä mahdollisuus soittaa ajoneuvotekniikan puhelinpalveluun, joka palvelee teitä tiistaisin klo 9 - 12 ja torstaisin klo 12 - 15, numerossa 0100 7850 (0,08 €/min + pvm/mpm).
drif v6
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja drif v6 »

Ei tarvi mitään korkeuden säätöjä, inssi ei huomaa sitä mistään näin ainakin Oulun konttoreilla 3 autoa läpi oma mukaan lukien. Koska noita on vakio xenonella liikkeellä jonkin verran ni ei ne kiinnitä huomiota.
päälikkö
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja päälikkö »

muistelisin joskus kun kyselin ksenon polttimoista niin kehuivat et nuo purppurat eli12000 kelvinin poltin olis tieliikkenne käyttöön kielletty,mut ei varmaa tietoa.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Jos haluu kiinnittää vähiten huomiota poliiseihin niin kannattaa ottaa 4000K värilämpötilalla.
Nismo, millo lie taas ajos
Karelia Tuontipalvelu Ky
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Karelia Tuontipalvelu Ky »

Muutama H7-sarja vielä nykyisellä tarjoushinnalla.

http://kareliatuontipalvelu.com/shop
Vastaa Viestiin