Hella 1000FF kytkentäkaavio??
Hella 1000FF kytkentäkaavio??
Ostin tuossa käytetyt 1000FF:t ja kun olen vanhan comet 200:n kytkentäkaavion onnistunut hukkaamaan (valot menivät volvon mukana), niin nyt kaipaisinkin linkkivinkkiä.
Miten se herätevirta releelle kannattaa muuten ottaa?Ei varmaankaan rosvolla..se on aika epäfiksu keksintö.volvossa oli ne mulla vuoden käytössä, ei siinä rosvo mitään ongelmia (vielä) tuottanut...
E: Niin ja mistä paras läpivientipaikka?Volvoon pistin releboksista kuskin jalkatilan yläpuolelta mutta...
Miten se herätevirta releelle kannattaa muuten ottaa?Ei varmaankaan rosvolla..se on aika epäfiksu keksintö.volvossa oli ne mulla vuoden käytössä, ei siinä rosvo mitään ongelmia (vielä) tuottanut...
E: Niin ja mistä paras läpivientipaikka?Volvoon pistin releboksista kuskin jalkatilan yläpuolelta mutta...
A4 Tdi
1000FF:ien paketissa pitäis olla varoitus että asennus ei sovi herkkähermoisille.Kosla kirjoitti:Olikos muuten miellyttävät valot asentaa?
Itse laitoin nuo Hellan 1000 FF valot ja kiroilin niiden asennuksessa aika voimakkaasti. Aikaisemmin Boschin valoja laitelleena nuo Hellat tuntuivat ihan järkyttäviltä keksinnöiltä.
Hyvät valot kuitenkin.
Valoa niissä kyllä riittää, mutta valokuvio on käsittämätön X:n mallinen (ainakin ref 37.5 versiossa). Asennusta lukuunottamatta kuitenkin ihan ok tuikut.
-JP-
Transporter T5 1.9TDI
Pug 306 XRDT Fw
Pug 306 XRDT Fw
kyllähän noita rallitonttuja sai muutaman minuutin katsoa ennenkuin tajusi vetää piuhat oikeesta paikkaa. Ja se punainen tiivisterengas sinne väliin vielä fiksusti, ettei pursu yli. Mutta kyllähän se palkitsi asentajan ff300 verrattuna, jotka oli todella surkeat näin jälkeen päin ajatellen. Tukiraudat tein 5mm kierretangosta niin ei tärrää.
Nyt on niin paljon valmiina kuin:
-Herätevirtasysteemit valmiit.rosvo olisi säästänyt tunnin askartelun,mutta kikkailin fiksummin liittimillä.
-Läpiviennit
-katkaisinsysteemi lähes valmis
-relesysteemi (iso rele), paikka valmis.
-polttimot ja lamput koottu ja virtapiuhat ja maat valmiit
-teline säädetty=viilattu kuntoon ja laitettu kilven alle.
-Herätevirtasysteemit valmiit.rosvo olisi säästänyt tunnin askartelun,mutta kikkailin fiksummin liittimillä.
-Läpiviennit
-katkaisinsysteemi lähes valmis
-relesysteemi (iso rele), paikka valmis.
-polttimot ja lamput koottu ja virtapiuhat ja maat valmiit
-teline säädetty=viilattu kuntoon ja laitettu kilven alle.
A4 Tdi